kaiern Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja nå har jeg fått det til å funke men nå har jeg et problem. På basic traning i hinderløypa så kommer jeg aldrig forbi der du skal klatre opp gå over stolpene å klatre ned nettet. Han sier hele tiden når jeg er på vei ned nettet "that may be your way byt thats not the army way" Hva gjør jeg galt???? Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Du skal ikke løpe i senter av hinderet (tømmerstokkene), men hoppe fra planke til planke. Vel, det hørtes vel litt teit ut men du skjønner det sikkert Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg klarer ikke laste ned fra AusGamer... Hva er galt da? Last ned fra Nvidia.com Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hvor spiller dere fra??? Spiller dere fra gamespy eller noe sånnt?? Jeg får bare connection faild når jeg prøver å starte fra GameSpy. Hva er galt??? Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Var en liten tur innom Gamespy i går kveld - da var det connection problemer der. Muligens dette du har truffet på. Ellers har jeg stort sett bare kjørt igjennom trainingen. Spilte litt på nett i går, fant da server via den innebygde lista. Ellers tenkte jeg att jeg skulle teste Catch-gamer sin server i kveld. Passer bra for en n00b som meg - da det ikke er folk der . Veit du ip adressen til en server kan du også connecte deg mot den ved å åpne consollet i AA og skrive "open n.n.n.n:xxxx" Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Dersom dere trenger hjelp med diverse ting i spillet så er det som regel hjelp å få på IRC, dsr.aao @ quakenet mvh [dsr.battlerager] Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Et tips til AA spiller register dere her http://aaotracker.4players.de/ :nice: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Gamespy er så mye dårligere enn The All Seeing Eye. Gå heller over til det. Slipper å registrere seg, ikke reklame, ikke tungvint program som gamespy +++ Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 bruker bare ingame browseren jeg... og consollet da seff Lenke til kommentar
machineSin Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 hmmm.. kanskje prøve, har ikke spilt det siden sommeren 2002... tror kanskje spillet kom da. var greit nok liksom, er sikkert mye bedre nå ... må prøve Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvis dere har trøbbel med "Conection Failed", sjekk om Punkbuster er enabled. De fleste servere krever PB Lenke til kommentar
[dsr.nero] Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Spillet med oppdateringer/patcher kan hentes ned her: AAO tracker Vi er på utkikk etter ny norske spillere i DSR. Har oxo egen leased official server : 213.228.239.193 Stikk innom Vi er oxo på irc (For de som bruker dette), #quakenet - dsr.aao. Endret 2. mai 2005 av [dsr.nero] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå