wr3cker Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hei. holder på å bli gal av å prøve å finne ut hvordan jeg skal få stilt inn sjermen jeg fikk kjøpt i går. Problemet er at jeg får ikke bilde over hele sjermen... mangler liksom en ramme på 2-3cm. Søkte litt på dette og en skreiv at man skulle gå inn på ATI catalyst controll senter og stille de inn der, men de går ikke an å justere "scaling options" Kobla til den gamle benq'en og da gikk de an å justere. men ikke på tv'en... Noen som har svaret på dette problemet? Slik ser de ut: Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Mistenker at du må strekke bildet i innstillingene på selve skjermen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Har du ikke en meny på TVen for å endre dette? Har en Sony TV å måtte sette innstilling på wide for å få fullskjerm ellers ble det bare 4:3 bilde. Lenke til kommentar
wr3cker Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Jo har prøvd å stille på selve tv'en... setter jeg den i 4:3 fult bilde så går bildet "utenfor" sjermen. derfor jeg skulle ha kunne krympa de litt via dataen. Andre instillinger så blir de enten for nerme eller så kommer den ramma rundt igjen. Er bare så merkelig at dette ikke funker når jeg har tv'en i... de går ikke an å endre på noe som vist på bildet jeg la til. En datasjerm funker de på, sjønner fint lite jeg Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Du må slå av overscan på TV. Men først må du sansynligvis sette aspect til 16:9. Skal du ha mer presist svar må du fortelle hvilken Panasonic TV du har. Mulig dette kan hjelpe: Menu > Picture > Advanced Settings eller Menu > Picture > Advanced Picture > HD Size (Change it to size 2). Lenke til kommentar
wr3cker Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Nå funker alt som de skal. Byttet oppløsning på sjermen og de gikk pluttselig an å stille de inn...Prøvde opp til MANGE ganger i går så vet ikke hvorfor de funket nå og ikke før.. Men takk for svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå