Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) tweak.dk Endret 26. oktober 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Sånt er ille å høre, at det ikke blir gjort noe med.. Tvilsomt av en så stor hw leverandør. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Men jeg skjønner ikke hvordan de får det til... Det er ikke verst, da. Hvilke komponenter ryker egentlig? Kanskje jeg skal lese linken? Har foreløpig bare lest på hw.no sin forside, så.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Mandrake 9.2 ødlegger LG cdrom Rettere sagt: "LG CD-rom'er knekker sammen ved bruk av visse kommandoer (som bl.a. brukes i Linux Mandrake 9.2)" Egentlig veldig godt timet at dette ble avslørt akkurat nå. Jeg lastet nemlig ned Linux mandrake 9.2 i går og hadde tenkt å innstallere det i dag. Nå tror jeg heller jeg velger enten Linux Mandrake 9.1 eller Linux Suse 9.0. (Har lastet Mandrake 9.1 i dag, og får forhåpentligvis tak i Suse 9.0 snart) Men en ting leg lurer på: Det er vel ikke noe fysisk som ødelegges? I så fall: Hva da og hvordan ? Hvis det bare er firmwaren som henger så må det vel være mulig å restarte firmwaren eller flashe inn en frisk versjon? Endret 27. oktober 2003 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå