Gå til innhold

Spørsmål angående DJ er

c-bool

Anbefalte innlegg

Når jeg ser DJ er fremføre, så driver de å mixer og trykker som F, men har alt di gjør en funksjon? Er det så mange knapper og trykke å vri på som det ser ut til? Eller er noe av det kun får å se"kul" ut? Jeg har ingen peiling på slikt, men syns det til tider ser litt overdrivent ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvem som spiller og hvordan vedkommende mikser. Mange DJs, "posers", står bare å gjør masse dritt for å få det til å se fett ut, mens de mer teknisk dyktige DJene gjør faktisk noe når de trykker og skrur. Noen er også veldig "flinke" til å tydelig markere med armer og kroppspråk at de gjør noe, og det er nok det du har reagert på for det er faktisk en viss mengde med ting som må gjøres for å få en låt over i en annen.

Også har du sånne som Paris Hilton som ikke en gang mikser, men spiller et forhåndsinnspilt DJ-sett, og alt hun gjør underveis er å ta selfier av seg selv i DJ-boothen mens hun skrur på knotter og knapper som ikke er aktive i det hele tatt... :p Men så vil jeg ikke akkurat kalle henne noen DJ heller...

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...