[Tiger] Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Driver å skal kjøpe meg kamera nå. Har nesten bestemt meg for canon ixus. Så på den nye Ixus i, men hadde ikke optisk zoom så jeg utelukket den. Valget står egentlig mellom II og 400. Sammen lignet bildene på DinSide å så at Ixus II hadde skarpere bilder enn Ixus 400 på noen av bildene også ble 400 skarpere på noen andre bilder. Veit ikke helt om det blir helt riktig. Noen som kan Anbefale noe? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 2x optisk zoom er lite. SD-kort er også dyrere enn CF-kort, så noe av vinningen med lavere pris går med i spinningen. Personlig ville jeg tatt Ixus 400. MLW Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Enig med mlwirak. Så fort du kjøper ett stort minnekort, har du nesten tapt det du sparte ved å kjøpe Ixus II. Ixus II er riktignok mindre, men det er ubetydelig. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ixus II er et utrolig bra kamera, med høy\rask blederåpning og en nokså deilig pris i forhold til 400, personlig ville jeg gått for II.. du TRENGER ikke bedre bilder enn det, det skal jeg si deg! Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 jeg har ikke prøvd ixus II, men mine erfaringer med ixus 400 er bare posetivt hittil... enkelt og brukervennlig og bra bilder..... anbefaler ixus 400 for alle som vurdere å kjøpe seg digitalt stilbilde kamera... i rest my case... Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har lenge hørt om ixus 400, er det lenge til etterkommeren dukker opp? Har selv tenkt å skaffe med et kamera a'la ixus 400, men føler det er like før det kommer ny utgave. Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Noen som veit når det muligens kommer en oppfølger til 400? Ser egentlig ikke på Ixus i som noe oppfølger. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Canon kommer til å lansere en drøss av nye kamera i løpet av 2005, både video, digitalt stillbilde og vanlig kompakt (tror ikke jeg har taushetsplikt på det området, så jeg tar sjansen). Men om det kommer flere nye i løpet av 2004, tror jeg ikke. EDIT : Var visst ett år forut for min tid her... mente seff 2003 og 2004. Endret 10. november 2003 av Afseth Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Endte opp med ixus400 jeg. Virker til å være et bra kjøp en så lenge. Får håpe det ikke tråler så lite som noen har sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå