bossaborg Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hei, aner ikke om dette er riktig plass å skrive på meeen d får bare være. Nå i flere dager har jeg prøvd å komme meg på skype men neeeida står at passordet er feil, så gikk jeg inn på skype.no å logget meg inn med samme brukernavn ooog samme passord å det funket med en gang. Så prøvde enda en gang å skreiv tilogmed med EN finger for å få aaalt rikti men neida... Hvorfor i svarte vil ikke den teite skypen funke ... er påloggen på tlf men trenger den jævla datamaskinen også.. er helt oppgitt her jeg ... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Du kan prøve å avinstallere Skype og installere det på nytt. Sørg også for at du har den aller nyeste versjonen. Noe annet du kan prøve er å bytte passord, og se om det nye fungerer. Lenke til kommentar
bossaborg Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Du kan prøve å avinstallere Skype og installere det på nytt. Sørg også for at du har den aller nyeste versjonen. Noe annet du kan prøve er å bytte passord, og se om det nye fungerer. Skal prøve det Lenke til kommentar
bossaborg Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Vil ikke funke det heller, får ikke slettet shiten (skolepc). Å når jeg bytter passord å prøver å logge inn på skype kommer det bare : Skype kunne ikke koble til. arrrg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Beklager hvis spørsmålet er dumt, men du er sikker på at du har nett på maskinen det gjelder? Ettersom det er en skole-pc anbefaler jeg at du går til IT-avdelingen og ber om hjelp. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Det kan jo tenkes at Skype er blokkert av en brannmur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå