Schreiber Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Second Son: First Light kommer endelig i morra, men vet noen mer nøyaktig når? Er det rett etter midnatt i kveld? I morra engang? Hvis det er rett etter midnatt blir det nok å gå tidlig i seng, så jeg er klar når det slippes. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Second Son: First Light kommer endelig i morra, men vet noen mer nøyaktig når? Er det rett etter midnatt i kveld? I morra engang? Hvis det er rett etter midnatt blir det nok å gå tidlig i seng, så jeg er klar når det slippes. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill. Sist jeg hørte noe fast om dette var ståa at Sony oppdaterte PS Store rundt 17:00. Usikker på om dette har endret seg. Kan også tenkes at de gjør individuelle unntak. Endret 26. august 2014 av Arodem Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Takk. Håper de gjør unntak, eller gir det ut kl 17 i dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 http://www.reddit.com/r/PS4/comments/278i4j/how_psn_store_updates_work_please_read_this/ Her står egentlig det du trenger å vite om prosessen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Takk, men det hjalp ikke stort. Står bare at PSN oppdateres på onsdager, men ikke når. Men uansett, First Light er ikke ute ennå, så kommer vel i ettermiddag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det er en prosess som tar flere timer. Kan ta hele dagen. Det er som regel kun storspill som kommer presis. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Siste gangene jeg har hatt pre-order på PSN har spillene blitt åpnet rundt 8-10 om morgenen på lanseringsdag. Ikke rett etter midnatt som f.eks. steam. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 På hvilken store har du forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 For ordens skyld kom spillet i femtiden i går ettermiddag på PSN. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 På one er det hvertfall alltid klokken 09:00. Gjelder us store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå