Gå til innhold

Samsung UE65HU7205 Curved 4K - Kupp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere har bestilt TV i butikk synes jeg ikke dere skal bry dere om hva som står på nettet.

Ehh, som jeg har forstått det er nettbutikk det samme som hovedlager (i Sverige tror jeg) og ingen butikker får noe som helst før det er på hovedlageret... ganske logisk i grunn.

Lenke til kommentar

Det har du rett i. Satse på att det er ett ok kjøp:)

Er ikke i tvil på at det er ett veeeeldig godt kjøp uansett... eneste grunnen til at den ikke ble min er at jeg er fast bestemt på at min nye TV skal bli en 4K OLED på 65" ++.

Har kjøpt en brukt Samsung 55" D8005 (5 år gammel toppmodell) som venteTV nettopp på grunn av det. Det står 30 000 kr øremerket TV på konto som skal brukes når den tid kommer.

Er ikke dumt tenkt det. Problemet mitt er att jeg ikke klarte å vente rett og slett. Denne får duge noen år til 4k oled er blitt "billig".

Ingen dum ventetv:)

UHD OLED finnes ikke på markedet enda. Ble nettopp vist frem produksjonsklare eksemplarer på IFA-messen.

Lenke til kommentar

Hvis dere har bestilt TV i butikk synes jeg ikke dere skal bry dere om hva som står på nettet.

Ehh, som jeg har forstått det er nettbutikk det samme som hovedlager (i Sverige tror jeg) og ingen butikker får noe som helst før det er på hovedlageret... ganske logisk i grunn.

Ehh, men hvis de har solgt ut like mange TV-er som de forventer inn på lageret kommer det aldri på nettsiden deres at det er noe på lager.

Lenke til kommentar

Er nok fordi de skal "opp" prisjakt.no, setter garantert ned prisen for å få høyere "Rang" på prisjakt.no ;)

Har fortsatt den til bestilling da jeg ikke har funnet noen andre tilsvarende tv`er til den prisen...

Da avbestiles tven.. Nå står det ingen forventet dato på Expert.no..

Ja, kanskje ikke så lurt, nå gikk prisen opp kr 5.000,.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liten rapport, ikke full ;)

Første inntrykket: Sinnsykt rått bilde!!!! Sortnivået er noe av det beste jeg har sett!! Sammenlikner med en 55" 4K fra sony jeg hadde i 30dager(x8505).

Oppskaleringen til 4K synes jeg også var bedre på denne.

Enkelere å bruke smart tv funksjonen enn Sonys 4K.

Har ikke 3d.

Trodde denne hadde en sånn "smartboks", men uttakene var heldigvis bak tven.

Bruker HDMI 2.0 kabler, tror ikke det utgjør noe forskjell på GET boksen, men på PS4 - helt rått!!

For de som venter på å få tven, gled dere!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Første inntrykket: Sinnsykt rått bilde!!!! Sortnivået er noe av det beste jeg har sett!! Sammenlikner med en 55" 4K fra sony jeg hadde i 30dager(x8505).

Har ikke 3d.

Bruker HDMI 2.0 kabler, tror ikke det utgjør noe forskjell på GET boksen, men på PS4 - helt rått!!

Enig. Veldig god på sortnivå, og jeg har ingen backlight bleed. Det er deilig, og lenge siden sist på en LCD TV.

Hvilke innstillinger bruker du? Kort oppsummert har jeg slått av alle "effekter", og bruker Movie + Warm2.

Er godt fornøyd med stream kvaliteten på TV'en, alt av HD+ gir veldig bra bilde, tilnærmet 0 etterslep i spill.

Ulempene er at en buet skjerm gir en del gjenskinn fra vindu, lyden er dårlig, og faktisk er TV'en ikke like god på SD signaler som sin "storebror" Samsung 7505.

Men alt i alt, jeg fikk Tv'en til 16700,- Strålende fornøyd!

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har ikke 3d.

Enig. Veldig god på sortnivå, og jeg har ingen backlight bleed. Det er deilig, og lenge siden sist på en LCD TV.

Hvilke innstillinger bruker du? Kort oppsummert har jeg slått av alle "effekter", og bruker Movie + Warm2.

Er godt fornøyd med stream kvaliteten på TV'en, alt av HD+ gir veldig bra bilde, tilnærmet 0 etterslep i spill.

Ulempene er at en buet skjerm gir en del gjenskinn fra vindu, lyden er dårlig, og faktisk er TV'en ikke like god på SD signaler som sin "storebror" Samsung 7505.

Men alt i alt, jeg fikk Tv'en til 16700,- Strålende fornøyd!

fortsatt godt fornøyd med denne?

Lenke til kommentar

Er SÆRDELES fornøyd med denne tv`en - helt klart!! Sier bare løp og kjøp!

AudiA3 og Zelkin, er dere fortsatt happy med denne TVn? Hvordan er den på fotballsendinger?

høres bra ut!

Hadde du forresten prøvd den på fotball og raske scener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...