AudiA3 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ser at Expert startet en kampanje i går, 65" Curved 4K tv til 19.999 - Om man bytter inn en 32" får man Tven for 16.999!! Må jo være et kupp? Var innom expert i dag, og selgeren måtte beklage at ingen hadde den på lager før om 14 dager.. Hvorfor annonsere på en TV som ikke er på lager? Kun for å ta inn "nok" i tilfelle de ikke for solgt unna? MEN.. noen her som kan hjelpe med å finne fullstendig spesifikasjoner på denne tven? UMULIG å finne, og expert vet ikke engang selv spesifikasjonene.. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg har iaf kjøpt denne. Så veldig bra ut i butikken(ja, vet, men likevel).Spent, tar vel 14 dager som du sier. Bryr meg ikke, da jeg har en annen ny 55" som står i stuen atm. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 He he.. Bestilte en selv... Men vil gjerne se spesifikasjonene på denne.. Noen sier den har 3D, andre ikke.. Noen sier 100hz, andre sier 200hz osv osv... Jeg har iaf kjøpt denne. Så veldig bra ut i butikken(ja, vet, men likevel).Spent, tar vel 14 dager som du sier. Bryr meg ikke, da jeg har en annen ny 55" som står i stuen atm. Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Bestilte denne jeg også, synd å måtte vente så lenge før den kommer men. Får håpe det er verdt det! Lite info å finne om den ja, er ikke 3d på den ifølge expert.no. Men skal være hdmi 2.0 og hevc. Sto den i butikken så du fikk en titt på den? Så bra ut? Ser det også er fjerna "forventa dato" på expert.no, rart. På multicom står det levering om 1 dag. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Snakka med en selger i dag. Han sa at han i går trodde den kom inn den 5.september, men nå var han noe tvilende og kunne ikke gi et godt svar.. Har sett på tven, så bra ut i butikken (Alnabru XL) Er det 200hz panel på denne? Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nå har plutselig expert slengt 17. september som forventet dato, irriterende som fy! Det er 12 dager senere enn det jeg ble fortalt! Ringte ned til min lokale expert, der sa de 10. september. Hvem skal man tro på? Usikkert på hz på denne. Jaja, får håpe vi ikke har gjort ett dumt kjøp her da folkens.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det er uansett 30 dagers returrett... Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det er klart, men uansett er det kjipt å ha kjøpt en tv for så å få beskjed om att leveringsdato blir utsatt. gjelder igrunn det meste.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Regner med at det er denne det er snakk om. Nordiske versjonen får bare et fem-tall på slutten for små regionale forskjeller. Kan være bare firmware forskjeller som at vi ikke trenger støtte for BBC streaming i Norden, mens i England kommer det med BBC app som standard osv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nå har plutselig expert slengt 17. september som forventet dato, irriterende som fy! Det er 12 dager senere enn det jeg ble fortalt! Ringte ned til min lokale expert, der sa de 10. september. Hvem skal man tro på? Usikkert på hz på denne. Jaja, får håpe vi ikke har gjort ett dumt kjøp her da folkens.. Det er klart, men uansett er det kjipt å ha kjøpt en tv for så å få beskjed om att leveringsdato blir utsatt. gjelder igrunn det meste.. Skjønner jeg godt, det jeg svarte på var uansett at det ikke var risiko dersom du har gjort ett dumt kjøp... da tenker jeg på produktet du har betalt for, ikke leveringstiden. Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Regner med at det er denne det er snakk om. Nordiske versjonen får bare et fem-tall på slutten for små regionale forskjeller. Kan være bare firmware forskjeller som at vi ikke trenger støtte for BBC streaming i Norden, mens i England kommer det med BBC app som standard osv. Kan se ut som denne ja. Takk for forklaringen! Nå har plutselig expert slengt 17. september som forventet dato, irriterende som fy! Det er 12 dager senere enn det jeg ble fortalt! Ringte ned til min lokale expert, der sa de 10. september. Hvem skal man tro på? Usikkert på hz på denne. Jaja, får håpe vi ikke har gjort ett dumt kjøp her da folkens.. Det er klart, men uansett er det kjipt å ha kjøpt en tv for så å få beskjed om att leveringsdato blir utsatt. gjelder igrunn det meste.. Skjønner jeg godt, det jeg svarte på var uansett at det ikke var risiko dersom du har gjort ett dumt kjøp... da tenker jeg på produktet du har betalt for, ikke leveringstiden. Det har du rett i. Satse på att det er ett ok kjøp:) Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det har du rett i. Satse på att det er ett ok kjøp:) Er ikke i tvil på at det er ett veeeeldig godt kjøp uansett... eneste grunnen til at den ikke ble min er at jeg er fast bestemt på at min nye TV skal bli en 4K OLED på 65" ++. Har kjøpt en brukt Samsung 55" D8005 (5 år gammel toppmodell) som venteTV nettopp på grunn av det. Det står 30 000 kr øremerket TV på konto som skal brukes når den tid kommer. Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det har du rett i. Satse på att det er ett ok kjøp:) Er ikke i tvil på at det er ett veeeeldig godt kjøp uansett... eneste grunnen til at den ikke ble min er at jeg er fast bestemt på at min nye TV skal bli en 4K OLED på 65" ++. Har kjøpt en brukt Samsung 55" D8005 (5 år gammel toppmodell) som venteTV nettopp på grunn av det. Det står 30 000 kr øremerket TV på konto som skal brukes når den tid kommer. Er ikke dumt tenkt det. Problemet mitt er att jeg ikke klarte å vente rett og slett. Denne får duge noen år til 4k oled er blitt "billig". Ingen dum ventetv:) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det har du rett i. Satse på att det er ett ok kjøp:) Er ikke i tvil på at det er ett veeeeldig godt kjøp uansett... eneste grunnen til at den ikke ble min er at jeg er fast bestemt på at min nye TV skal bli en 4K OLED på 65" ++. Har kjøpt en brukt Samsung 55" D8005 (5 år gammel toppmodell) som venteTV nettopp på grunn av det. Det står 30 000 kr øremerket TV på konto som skal brukes når den tid kommer. 30k på TV, christ. Brukte 2k på min nyeste. Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er man litt over snittet interessert i lyd og bilde, er 30k på en tv absolutt innafor. Misforstå meg rett, det er mye penger, men man bruker penger på det man har en lidenskap for. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er man litt over snittet interessert i lyd og bilde, er 30k på en tv absolutt innafor. Misforstå meg rett, det er mye penger, men man bruker penger på det man har en lidenskap for. Hadde jeg hatt veldig mye penger til overs, sure. For meg er vel innholdet viktigere enn presentasjonen, men kan skjønne at folk velger å bruke pengene slik. Så lenge de ikke kjøper på kreditt Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 30k på TV, christ. Brukte 2k på min nyeste. Da finnes det vel andre deler i forumet du heller bør være... 1 Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er man litt over snittet interessert i lyd og bilde, er 30k på en tv absolutt innafor. Misforstå meg rett, det er mye penger, men man bruker penger på det man har en lidenskap for. Hadde jeg hatt veldig mye penger til overs, sure. For meg er vel innholdet viktigere enn presentasjonen, men kan skjønne at folk velger å bruke pengene slik. Så lenge de ikke kjøper på kreditt Dumt å kjøpe på kreditt ja, sikkert noen som gjør det og men. Alle har sin mening om hva som er viktigst, sånn er det:) Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har dere som har kjøpt denne fått med dere att expert har utsatt forventet levering til 15. Oktober??! Jævla svin! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har dere som har kjøpt denne fått med dere att expert har utsatt forventet levering til 15. Oktober??! Jævla svin! Må jo være brudd på menneskerettighetene dette her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå