madman88 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hei Power knappen har blitt skivst, dermed får jeg ikke startet den på vanlig måte.Etter at jeg oppdaterte telefonen i natt , så ble telefonen skrudd av og nå får jeg den ikke på Finnes det noen alternativer som gjør at jeg kan få den på igjen? Lenke til kommentar
clark Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Koble til usb og starte opp i bootloader og reboote derifra Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Koble til usb og starte opp i bootloader og reboote derifra koble til usb skjønte jeg, men det andre skjønte jeg ikke som jeg skrev: Power knappen fungerer ikke. Endret 26. august 2014 av madman88 Lenke til kommentar
clark Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kobler du til usb fra pcen kan du bruke adb til å sette den i bootloader Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Kobler du til usb fra pcen kan du bruke adb til å sette den i bootloader beklager men jeg forstår lite av dette data/mobilspråket du prater om abd osv jeg er en noob på dette her Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 beklager men jeg forstår lite av dette data/mobilspråket du prater om abd osv Ingen kan dette av seg selv. De fleste har lært seg ting rundt dette ved å google rundt og lese litt. Prøv å google "+adb +bootloader", så kanskje du lærer noe? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 beklager men jeg forstår lite av dette data/mobilspråket du prater om abd osv Ingen kan dette av seg selv. De fleste har lært seg ting rundt dette ved å google rundt og lese litt. Prøv å google "+adb +bootloader", så kanskje du lærer noe? skal sjekke, men tukler jeg mye med telefonen min da? Jeg er ikke ute etter å roote den osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå