MeanShrimp Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hei, Har et Beyerdynamic DT770 PRO 80ohm, samt ModMic v4. Sliter med lav lyd i headsettet, og veldig mye hvit støy gjennom micen. Sitter på Asus Maximus VI Hero hovedkort (supremefx integrert) så ble overrasket over hvor lite guffe og hvor mye støy som kommer ut av kortet. Noen anbefalinger til produkter jeg kan se på ? Prisklasse: ikke stort over 1000,- Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Har du koblet AC97 eller HD Audio fra frontpanelet? Har du forsøkt å bruke I/O panelet bak på maskinen? Jeg har samme hovedkort selv, og har ikke hatt problemet du skisserer. Lenke til kommentar
MeanShrimp Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Har hatt både headset og mic koblet i både foran og bakpanel. Produsenten selv er veldig nøye på at headset hvertfall burde kobles i frontpanel. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Fiio E10 koster 995 og burde være godt nok Lenke til kommentar
MeanShrimp Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Fiio E10 koster 995 og burde være godt nok Ingen utgang for mikrofon Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Trenger du virkelig utgang for mic? Høres ut som det kan bli dyrere enn 1000kr om det er kravet. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hei, Har et Beyerdynamic DT770 PRO 80ohm, samt ModMic v4. Sliter med lav lyd i headsettet, og veldig mye hvit støy gjennom micen. Sitter på Asus Maximus VI Hero hovedkort (supremefx integrert) så ble overrasket over hvor lite guffe og hvor mye støy som kommer ut av kortet. Noen anbefalinger til produkter jeg kan se på ? Prisklasse: ikke stort over 1000,- Jeg sitter med samme hodetelefoner og samme mic, og jeg er kjempefornøyd med mitt ASUS ROG Xonar Phoebus kort Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Alternativt kan du se på en slik. Med frakt blir det ca 150usd Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Har samme Headset med ASUS Xonar DX og mic dette fungerer knall og koster heller ikkje mykje. Du kan og gå for ASUS Xonar D2x vist vill som koster litt meir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå