Gå til innhold

IRC klienter

Antipop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ta en titt på Klient

For de som følger med på forumet til mirc.com, så var det en viss codemastr som ga råd og hjelp om mIRC. Så ga han opp, han følte han ikke ble hørt. Så han trua med å finne deg en ny klient. Det gjorde han. Klient ble hans valg. codemastr er også han som har vært med å lage UnrealIRCd. Nok om det.

Miranda er open-source (hvis noen fant det som et argument...) Dette er en klient som til og med faren min prøvde (frivillig). Jeg føler at den har store mangler. Sikkert pga av manglende scriptespråk. Den er som Trillian, støtter flere protokoller. MSN, ICQ, Yahoo og selvsagt IRC.

Og det finnes mange mange flere. Prøvd IRC via Telnet? ;)

Lenke til kommentar
du har jo trillian :cool: ?

Med trillian kan du også bruke msn messenger,yahoo messenger og icq i tilleg til irc.

Trillian er sikkert et godt alternativ, og den funker nok sikkert helt fint til Irc osv. Men, snakking mot Msn Messanger klienter blir det desverre slutt på.

http://www.itavisen.no/art/1301744.html

Der tar du nok feil.

Ved instalasjon av denne patchen kan trillian fremdeles brukes mot msn og yahoo messenger.

Lenke til kommentar
du har jo trillian :cool: ?

Med trillian kan du også bruke msn messenger,yahoo messenger og icq i tilleg til irc.

Trillian er sikkert et godt alternativ, og den funker nok sikkert helt fint til Irc osv. Men, snakking mot Msn Messanger klienter blir det desverre slutt på.

http://www.itavisen.no/art/1301744.html

Der tar du nok feil.

Ved instalasjon av denne patchen kan trillian fremdeles brukes mot msn og yahoo messenger.

Ikke missforstå meg, det er jo bare bra for de som bruker trillian.

Litt morsomt at Microsoft faktisk ikke klarer å moderere sitt eget nettverk engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...