Gå til innhold

Selge xbox 360?

sigbva

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å selge min xbox 360, og bytte den ut med PS3.

Jeg har kinect, og 3 spill til det (Dance central, Zumba og Kineckt Adventures), guitar hero (2 spill, et uåpnet) men ikke gitar.

Jeg har også kjøpt til minnekort til xboxen, men jeg husker ikke hvor mye eller hvor jeg satt den inn. om noen kunne ha hjulpet meg med å finne hvor det er så hadde det vært glimrende! :)

Så til slutt, lurer jeg på hvor mye jeg kan få for en ganske så lite brukt xbox 360 med kinect og 5 spill, kjøpt i 2011? Har brukt den mest til å se filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke lite bruk at så stor betydning om garantien og reklamasjonstiden snart er ute, vertfall på kontrolleren og harddisken, så er vel med mindre hovedkortet til Xbox 360 slutter å virke så blir garanti vanskelig.

Tror du generieltsett må ligge under 1000 lappen for xbox 360, siden man kan få 4 GB versjon av nyeste xbox 360 til 1200 kr

Verken kinect (HD dvd spilleren til xbox 360) samt headset og ekstra kontroller klarer vel ikke å strekke prislappen noe særlig over hundre lapper så du skal ha veldig stor Xbox 360 pakke for å kunne selge noe særlig over 1500 kr.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...