LiseBettina Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nå sikter han mot en plass i verdensmesterskapet.E-SPORT: Hearthstone - Injection Gaming Hearthstone League Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Gratulerer med seieren, Matpakke! Og takk til BuerN0R for å organisere turneringen. Gleder meg til sesong 2 starter. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kjøp de beste korta i Heartstone og vinn, pay-to-win ftw. Lenke til kommentar
anonymkjekkas Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kjøp de beste korta i Heartstone og vinn, pay-to-win ftw. De fleste som spiller litt aktivt har alle korta de trenger nhu.. Uten å ha brukt en eneste krone. Likevel er det bare et fåtall som vinner?! Hva i alle dager.. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kjøp de beste korta i Heartstone og vinn, pay-to-win ftw. Litt som i MOBAene, altså? Lenke til kommentar
koppekaff Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kjøp de beste korta i Heartstone og vinn, pay-to-win ftw. Litt som i MOBAene, altså? Kan ikke snakke for de andre MOBAene, men Dota2 er ikke pay2win Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Grats matpakke! Har møtt deg ett par ganger på slagmarken i playmode. Lykke til med blizzcon kvalifisering. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Litt som i MOBAene, altså? Bare LoL og Heartstone er pay-2-win, i CS er det ingen som har bedre stash en andre, alle er like, Dota2 alle er like, Starcraft alle er like, LoL alle har forskjellige unlocked status så noen har en statistisk fordel over andre eller som i Heartstone hvor jeg kan bruke 100 kroner på kort mens en som nettopp starta har brukt 0, noe som gir meg en statistisk fordel. TLDR: LoL og Heartstone er begge pay-to-win. Competitive balance = equality, det vil si at alle har likt innhold, som feks i CS hvor ingen har sterkere AWP en andre, eller i Dota2 hvor ingen har en bedre eller flere heroes en andre, eller i Starcraft hvor ingen har tilgang til flere raser en andre. Casual balance = achievements og en time sink, det vil si unlocking av game changing content, feks champs i LoL, noe som gir en fordel over de som ikke har unlocked, det er IKKE equality og IKKE competitive balance, kom ikke og fortell meg at LoL er noe annet en pay-to-win og en diger time sink for å få folk til å føle at de er finansielt investert, noe som får de til å bli i LoL fordi "jeg har jo brukt så mye tid på å få <x champs>". Endret 1. september 2014 av Puro Lenke til kommentar
RubiN :^) Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Kjøp de beste korta i Heartstone og vinn, pay-to-win ftw. P Ø L S E V E V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå