maxijoker Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hello folks! Jeg har en Samsung S3-LTE. I denne kjører jeg app. Handsendt SMS. Har prøvd meg frem for å kunne finne en løsning som videresender sms tekst innhold fra en sms avsender, til ett eller flere numre. Ingen problemer medå sende alle mottatte sms'er videre, men løsning for å videresende bare fra en avsender, og videre, synes som vanskelig. Noen med tips her? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Forsto ikke helt hva du mente, men du vil videresende meldinger du mottar fra en spesiell avsender videre til et annet nummer? Om det er problemstillingen, ville jeg brukt appen Tasker. Den er yppelig for formålet Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Flott! Du forstod det korrekt. "Hvorfor skal jeg ikke like godt abonnere på en tjeneste -som andre kan få det gratis-av meg". Det var det bakenforliggende. Takk Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Tasker er nok det beste ja. Har laget en profil du kan importere. Endre avsender som skal trigge (endres på profilen) og mottagere meldingen skal sendes til (i oppgaven/task) der jeg har skrevet at det skal endres. https://www.dropbox.com/s/jwv0a1kbfgl2sj4/Videresende_Mottatt_Sms.prf.xml?dl=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå