TotalBlackOut Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Heisann!La meg begynne med å si at jeg har null erfaring med HTPCer. Så, min situasjon: Rommet i leiligheten som per i dag fungerer som lager/kontor skal gjøres om til barnerom, og i den anledning må PCen min bort. Etter litt frem og tilbake har vi kommet frem til at det beste stedet for den er i TV-benken. Jeg har en i5 2500k, et R7 260X-kort og et vanlig ATX-hovedkort, og jeg ser vel helst at jeg slipper å kjøpe nye deler. Jeg trenger et kabinett som har plass til et ATX-hovedkort og et R7 260X, samtidig som det ikke skal bråke så det overdøver TVen. Jeg har per i dag en Intel stock-kjøler, så jeg er forberedt på at denne også gjerne må skiftes ut. Jeg har lest litt rundt på nettet og funnet dette kabinettet http://www.proshop.no/Kabinett/SilverStone-Lascala-SST-LC17B-Black-810912.htmlSom sagt så er jeg helt ny ang. HTPC, så om det finnes bedre alternativer er jeg åpen for det. PCen vil i hovedsak bli brukt til filmtitting og spilling (innimellom).Så; noen som har noen tips?Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå