Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldersforskjell 21 og 30


Anbefalte innlegg

Er ei som jobber på puben her hvor jeg studerer som jeg vurderer å be ut. Jeg er 21 år gammel og ikke spesielt erfaren seksuelt og har aldri vært i et forhold, hun er 30 år og har 2 barn etter hva hun har fortalt meg. Møtte henne første gangen i fjor vinter før hun begynte å jobbe på puben. En kompis av meg som gikk her i fjor var bombesikker på at hun liker meg og foreslo at jeg bør be henne ut på en kopp kaffe. Har nå lagt henne til på facebook og planlegger å gjøre det.

 

Synes folk her 8-9 års forskjell er for mye?

Vet om noen som er 23 og holder på med noen som er 33.

 

Så hvordan burde jeg eventuelt gå frem?

 

Er litt usikker på hvordan man burde tolke signaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Yeah. Kjør på, som sagt!

Ok. Planlegger å gjøre det i morgen.

 

Men tar det rolig i starten i hvertfall om hun sier ja og ser hvordan det går.

Er ikke noe sjekketype akkurat.

 

 

Yeah. Kjør på, som sagt!

Er ikke akkurat alle som besøker puben som opplever å bli spurt om bli med ut å ta en røyk eller at barjenta vil bli med i samtalen du har med en kar ved bardisken.

Edit: slått sammen dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Som de fleste sier, kos deg og kjør på!
MEN skulle ting utvikle seg og dere sikter mot et seriøst forhold, så ikke glem at ambisjonene i livet deres kan være veldig forskjellig på grunn av hvilket "stadie" av livet dere er i, for alt vi vet, så er hun gifteklar og vil ha en stabil mann som kan forsørge henne og henns to barn, slik at hun kan slutte i bar jobben.

 

Men spør henne gjerne ut, og bli bedre kjent. Gi uttrykk av hva du vil med dette tidlig av slik at hun ser hva du er og hva du vil med dette. Ha det morro uansett :)

Lenke til kommentar

 

Som de fleste sier, kos deg og kjør på!

MEN skulle ting utvikle seg og dere sikter mot et seriøst forhold, så ikke glem at ambisjonene i livet deres kan være veldig forskjellig på grunn av hvilket "stadie" av livet dere er i, for alt vi vet, så er hun gifteklar og vil ha en stabil mann som kan forsørge henne og henns to barn, slik at hun kan slutte i bar jobben.

 

Men spør henne gjerne ut, og bli bedre kjent. Gi uttrykk av hva du vil med dette tidlig av slik at hun ser hva du er og hva du vil med dette. Ha det morro uansett :)

Jeg er ikke klar for det.

 

Vi kjenner hverandre litt.Har vært på nach hos henne før, hun er en av de som aldri har snakket med meg edru. Tviler på det blir noe forhold.

 

 

Jeg tipper at hun vegrer seg litt med noe serriøst isåfall, ihvertfall mtp. at hun har barn. Men det er jo bare til å gi det tid isåfall? Kjør på.

 

 

Husk å rapporter tilbake hvordan det går! :thumbup:

Jeg tror ikke det er noe forhold det blir snakk om,på grunn av aldersforskjellen selv om jeg vet om folk som er det.

 

 

Jeg tipper at hun vegrer seg litt med noe serriøst isåfall, ihvertfall mtp. at hun har barn. Men det er jo bare til å gi det tid isåfall? Kjør på.

 

 

Husk å rapporter tilbake hvordan det går! :thumbup:

Kvier meg litt for å gjøre det. Vil ikke at det skal oppfattes som"Vil du bli med ut på date"

Edit: slått sammen trippelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Ikke nødvendigvis. Tenker bare på en kopp kaffe mellom venner til og begynne med. Så får vi se åssen det går videre. Date gjør bare ting mer komplisert.

Ikke frendsone deg selv da, hvis det ikke er det du ønsker. Du kan jo være ærlig å si at du bare ønsker å leve litt og være spontan?

Nei, ikke si det. Det høres bare utrolig kleint ut..

Lenke til kommentar

 

 

Er det ikke nettopp en date du vil ha da? Da bør det høres ut som om det er det du spør om også.

Ikke nødvendigvis. Tenker bare på en kopp kaffe mellom venner til og begynne med. Så får vi se åssen det går videre. Date gjør bare ting mer komplisert.

Nå må du bestemme deg her :p du snakker om å be henne med ut. Du nevner seksuell erfaring. Plutselig er det bare som venner? Vennskap spør ikke om alder på samme måte som et forhold.

Lenke til kommentar

Nei, ikke si det. Det høres bare utrolig kleint ut..

Men hvis han vil noe mer enn venner, så må han gjøre noe annet enn å be henne ut på vennekaffe ihvertfall.

 

Det trenger jo ikke å høres kleint ut, men det blir mest sannsynlig det. Hvordan skal man formulere det liksom.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

 

Nei, ikke si det. Det høres bare utrolig kleint ut..

Men hvis han vil noe mer enn venner, så må han gjøre noe annet enn å be henne ut på vennekaffe ihvertfall.

 

Det trenger jo ikke å høres kleint ut, men det blir mest sannsynlig det. Hvordan skal man formulere det liksom.

Er vel bare å be henne ut på kaffe og ikkr nevne noe om venner? Når det er en gutt som ber en dame ut så pleier det ikke å handle om vennskap ;)

Lenke til kommentar

Ikke frendsone deg selv da, hvis det ikke er det du ønsker. Du kan jo være ærlig å si at du bare ønsker å leve litt og være spontan?

Jeg friendzoner ikke meg selv.Jeg bare ønsker ikke å gjøre det mer kleint enn nødvendig.

Han vil sikkert bare få dyppa laksen litt.

Ikke nødvendigvis.

Nå må du bestemme deg her :p du snakker om å be henne med ut. Du nevner seksuell erfaring. Plutselig er det bare som venner? Vennskap spør ikke om alder på samme måte som et forhold.

Han kompisen min som foreslo at jeg skulle be henne ut er jo 31 år selv.

 

Er vel bare å be henne ut på kaffe og ikkr nevne noe om venner? Når det er en gutt som ber en dame ut så pleier det ikke å handle om vennskap ;)

Spørs åssen forhold det er fra før.

Men hvis han vil noe mer enn venner, så må han gjøre noe annet enn å be henne ut på vennekaffe ihvertfall.

 

Det trenger jo ikke å høres kleint ut, men det blir mest sannsynlig det. Hvordan skal man formulere det liksom.

Er det som jeg lurer litt på her.

 

Eller kanskje jeg skal være en pyse å drite i det og vente til jeg møter henne personlig på puben neste gang. Men føler det blir mindre seriøst når jeg er påvirket av alkohol.

 

Nå har jeg sendt melding.

 

Begynte bare med typisk facebook åpningslinje"Hei,Hvordan går det?"

 

Edit: flettet firedobbel post OG fjernet quote-pyramider

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Fikk du noe svar?

Ikke enda.Hun har ikke vært på siden før jeg sendte melding.

Jeg planlegger å starte en samtale så spørre om hu joiner kaffe eller noe.

 

 

Hu har visst sett meldinga, men har ikke svart.Kanskje jeg bare skal drite i henne og snakke med henne bare når jeg er full

 

Edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Slettet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...