Zaen Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Hei, lurte på om noen viste hva prisen på et Lett MC førerkort er, og stemmer det at det er det førerkortet jeg trenger til en Honda CBR 125R? Takk Endret 25. august 2014 av zmk Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Pris vet jeg ikke, men det er det førerkortet du trenger for den sykkelen ja. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Prisen kommer helt an på hvor mange kjøretimer du trenger, og hvor mye disse koster hos den trafikkskolen du velger å bruke. I tillegg kommer avgifter til Statens vegvesen for teroriprøve og oppkjøring. Lenke til kommentar
Zaen Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Prisen kommer helt an på hvor mange kjøretimer du trenger, og hvor mye disse koster hos den trafikkskolen du velger å bruke. I tillegg kommer avgifter til Statens vegvesen for teroriprøve og oppkjøring. Har kjørt motorsykkelen til fetteren min flere timer, og synes at jeg er svært erfaren, ca hvor mange timer trengs det? Kjøretime 690,- Trinn 2 Veiledningstime 690,- Trinn 3 Veiledningstime 690,- Trinn 4 Sikkerhetskurs på vei 3600,- Førerprøve 2500,- Sikkerhetskontroll 800,- Kurs Varighet Pris MC Teori 900,- Andre varer Varighet Pris MC Teoribok 320,- Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Prisen kommer helt an på hvor mange kjøretimer du trenger, og hvor mye disse koster hos den trafikkskolen du velger å bruke. I tillegg kommer avgifter til Statens vegvesen for teroriprøve og oppkjøring. Har kjørt motorsykkelen til fetteren min flere timer, og synes at jeg er svært erfaren, ca hvor mange timer trengs det? Kjøretime 690,- Trinn 2 Veiledningstime 690,- Trinn 3 Veiledningstime 690,- Trinn 4 Sikkerhetskurs på vei 3600,- Førerprøve 2500,- Sikkerhetskontroll 800,- Kurs Varighet Pris MC Teori 900,- Andre varer Varighet Pris MC Teoribok 320,- Du burde ikke synes du er "svært erfaren" av å ha kjørt i "flere timer". AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå