markusa Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hei. Klarer ikke å installere chromecast. Setter inn pinnen alt går fint, men kommer til et punkt på dataen(har forsåvidt prøvd mobilen også) hvor det kommer opp meldingen: "Noe gikk galt. vi kunne ikke finne chromecasten din på nettverket" (bildet). Så gir de 3 ting du kan gjøre. 1. Sjekk at du ikke er koblet til VPN. Det er jeg IKKE! 2. Ap-isolasjon om du har tobåndsruter Det har jeg ikke! 3. Hvis ruteren din har MAC-gordkjenningsliste, tillater WIFI nettverket ditt at enheten og Chromecasten din sammenkobles ? Hva mener de her? Skjønner lite av dette ? Kan noen hjelpe meg. Eventuelt se på bildet hva som må gjøres. Har brukt mange timer på dette uten å finne ut av det. Er ikke spesielt god på nettverksinnstillinger eller data. Tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Da jeg installerte Chromecast'en, dukket den opp som et eget nettverk. Jeg valgte det nettverket med mobilen og da gikk det. Lenke til kommentar
markusa Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Chromecasten må jo være tilkoblet et nettverk eller må den ikke? Trodde den måtte være tilkoblet hjemmenettverket for å skape connection? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå