Nåla-i-veggen Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Se https://eika.no/formidlingsgebyr Det ser ut som Eika da fjerner cashback (bransjebonus) på sine kredittkort framover: Vivo, Gold, Twocards, Obos, Naf. Antar at andre kortselskap gjør det samme etter hvert. Ja, ja, jeg har da i hvert fall fått med meg litt over 30.000 på dette så lenge moroa varte.... Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kjipt, det... får se hva alternativene blir... Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Håper DNB kortene med flat 1% på alt + AvtaleGiro fortsetter ihvertfall. Skal ikke klage altfor mye så lenge jeg har noe sånt. Veldig enkelt og greit i bruk. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Typisk... Skaffet meg dette kredittkortet i sommer dels pga bonusordningen på 4 %. Får være flink og benytte det i september før ordningen forsvinner. Endret 28. august 2014 av VikingF Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Typisk... Skaffet meg dette kredittkortet i sommer dels pga bonusordningen på 4 %. Får være flink og benytte det i september før ordningen forsvinner. Hvis du er flink, så bruker du ikke kortet i det hele tatt, og sitter igjen med 100% i stedet for 4%. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Typisk... Skaffet meg dette kredittkortet i sommer dels pga bonusordningen på 4 %. Får være flink og benytte det i september før ordningen forsvinner. Hvis du er flink, så bruker du ikke kortet i det hele tatt, og sitter igjen med 100% i stedet for 4%. Jeg bruker nok bankkortet mer enn kredittkortet, men de gangene jeg bruker kredittkortet overfører jeg det beløpet jeg har brukt fra brukskontoen til en egen ut-konto, slik at jeg har pæng når fakturaen kommer og ikke bruker mer enn jeg har. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kjedelig, var virkelig greit med 4 % på mat. Enkle 1200 per år Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Eika er noe dritt uansett og så snart jeg får nedbetalt min gjeld så bytter jeg bank (kortet er makulert) Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Irriterer meg at Eika er frekke nok til å fortelle kundene at fordelene slutter 01.10. men ikke vil si et ord om hva som erstatter de. Jeg vet at vi ikke har "krav" på noe, men virker ganske uprofesjonelt å ikke få vite noe om så snarlige endringer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå