V. Haugen Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Mer effektivt enn åpne kontorlandskap?5 fordeler med å jobbe hjemmefra Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Tar hjemmekontor de gangene jeg har en eller flere oppgaver hvor jeg trenger 100% fokus. Det er dog ikke så ofte. Ellers er det greit å begynne på hjemmekontor om man har et eksternt møte før lunsj - jobb eller privat. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 6: Ingen boxer! Fixed 3 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kunne vel tatt mer hjemmekontor, men er greit å være på jobb. Får jeg opp ett par til skjermer hjemme. Så blir det vel litt mer regner jeg med. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Drar alltid inn på jobben. Foretrekker å kunne snakke med kolleger ansikt til ansikt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hjemmekontor er gull. Man får fred og ro, og jobber mer. Resultatet blir bedre. Møtevirksomhet kan fint avholdes på skype og man kan bruke virituelle klasserom ved kursing osv. En tidligere jobb jeg hadde var 100% hjemmekontorbasert og traff aldri mine kolleger i virkeligheten. Det var litt kjipt men greit nok. Har aldri jobbet så efffektivt i hele mitt liv, og kan ikke sammenlignes med hva man ville få gjort på ett kontor - overhodet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hvor effektivt hjemmekontor egentlig kommer nok først og fremst an på arbeidstaker. Det er mange forstyrrelser på jobb, men det er det iblant også hjemme. Fort gjort å la seg friste av sport/tv/spill/gjøremål osv. En tidligere kollega forsnakket seg når han avslørte at sin faste dag i uka med hjemmekontor også var vaskedagen hans... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg