MixMaster Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er første gang jeg pposter her på software, så jeg håper ikke denne topicen er feilpostet.. I alle fall, topic sier det meste. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Postet riktig, så ingen fare. For å spille av ogm filer trenger du først Ogg Vorbis DirectShow filter. I tillegg trenger du codec for videoformatet i filen, f.eks. DivX eller Xvid. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Tusen takk! *grin* EDIT> Ehh.. Åssen finner jeg ut hva slags format filen er i? Når jeg prøver å spille den/de av så er det veldig "hakkete grafikk" og dette skjer i alle avspillerene mine (har ikke prøvd real one, skal prøve nå..). :grine: EDIT 2>Funket ikke i real one heller, den klarte ikke å spille av i det hele tatt.. Endret 26. oktober 2003 av MixMaster Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Last ned dette programmet: http://www.headbands.com/gspot/ Det viser hvilken kodek filmen er kodet i m.m. Håper det støtter OGM filer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå