Fierro12 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hei Kjøpte en PS4 i går, hos DustinHome. Har fått et rimeligere tilbud på en PS4 i dag og kan i tillegg hente den med en gang. Hos Dustin vil jeg vel motta varen på onsdag. Jeg sendte en mail til dem 45min, før jeg fikk bekreftelse på at de har sendt pakken. Her sa jeg ifra om at jeg ikke ønsket varen. Hvordan fungerer returetten til Dustin? Noen som vet om de betaler for returen, eller må det gjøres selv? Hvor mye er det snakk om isåfall? Setter pris på alle innspill! Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 14 dager angrerett på kjøpet. Men du må betale for returen. Kostnaden for retur avhenger av hvem du velger å bruke. Bruker du posten så finner du taksten på posten.no Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Som nevnt over, du har 14 dagers angrett ved kjøp over nett, men du må betale for portoen. Til Sverige er det 327 kr for inntil 20kg, så du skal spare iallefall det før det lønner seg å returnere den. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Du må betale for både frakten til deg, og frakten til dem igjen(Sverige?). Så får du heller spørre deg hvor mye du sparer på det andre tilbudet du fikk. Lenke til kommentar
Fierro12 Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Står at pakken ankom Oslo idag kl 5, og har blitt videresendt. Muligheter for at den kommer imorgen tror dere? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kommer helt an på hvor du bor, men her i Stavanger så har jeg pakka dagen etter at den er registrert i Oslo. Lenke til kommentar
Fierro12 Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Kommer helt an på hvor du bor, men her i Stavanger så har jeg pakka dagen etter at den er registrert i Oslo. Jeg bor i Bergen. Er vel gode muligheter da? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Min erfaring at de bruker alltid en dag på omlasting her i Bergen med mindre den blir registrert inn veldig tidlig (noe som har skjedd i 1 av 10 tilfeller hos meg) Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Min erfaring at de bruker alltid en dag på omlasting her i Bergen med mindre den blir registrert inn veldig tidlig (noe som har skjedd i 1 av 10 tilfeller hos meg) Samme erfaring her, men spørs hvor en bor. Noen steder kjører de ut på kveldstid også, men ikke her jeg bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå