Gå til innhold

CUBA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne her må vel sies og kunne vært presentert i stortinget med trådene hvor kommentarene (faktaene? :lol:) ble postet! :mrgreen:

Til JoachimR: Den kommentaren om at negrer i Afrika er late (eller noe sånt, gidder ikke sjekke de nå og beklager viss dette ble feil):

Noe av det mest genraliserende og rasistiske jeg har hørt, ergo du burde fått deg en laaang ferie bort ifra forumet, men det er ikke min sak da!

Takk for meg, og takk til Haltan for at han får meg til å "lol'e" resten av kvelden!

:lol: :Lål: :lå-lå-lå-lå-lålååååååååååål:

:looool:

:lålolåolåolåolololåolåolåollllåooooåoåoåoållllll:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Så det som sto når du trykker på den linken du oppga.

Allikevel føler jeg meg ikke overbevist, og som deg vil jeg fortsette å kjempe til jeg er HELT overbevist.

:roll::lol:

Å nei, nå tror du ikke på dine egne kilder engang. Nei vel.

Syns det er litt pussig at ingen andre her har blandet seg i denne kvadrat diskusjonen G2Petter. Det betyr tydeligvis at jeg er helt korrekt siden folk på dette forumet vil aldri innrømme at jeg er korrekt.

Johnsen, om jeg hadde sagt at alle pakistanere i Norge kjører BMW, så hadde du sagt at dette var rasistisk, ikke sant? :lol:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Hvordan kunne en diskusjon om Cuba ende i en diskusjon om rektangler, kvadrater og skjeggaper på stortinget?

Takk the red-wings du....

Det er alltid dere som får ting av sporet...

Eller kanskje det var Joachim denne gangen, han er ganske ufokusert han og... snakker litt for mye om USA og pappaen sin...

Lenke til kommentar

HalTan: N1 tegneserie! :D

Angående rektangler og kvadrater så er definisjonen på et kvadrat en firkant med fire sider som er like lange og fire vinkler á 90 grader.

Et rektangel, derimot, er en firkant der to og to sider er like lange, og alle vinklene er 90 grader.

En firkant kan være så mangt, være seg kvadrat, rektangel, rombe eller trapes, men et kvadrat og et rektangel er ikke det samme.

Lenke til kommentar
Hvordan kunne en diskusjon om Cuba ende i en diskusjon om rektangler, kvadrater og skjeggaper på stortinget?

Med Lamer er alt mulig...

JoachimR: joda, den er morsom... Humor er det sterkeste virkemiddel var det en gang noen som sa... kanskje humoren får deg til å se deg selv litt utenifra, innse hvor IDIOTISK "lat neger"-pratet ditt er? Hinty hinty...

Lenke til kommentar

Det _kan_ hande at Sexion har rett i det siste utsagnet, men hvis dere leser de første utsagnene hans, så vil dere se at selv en lat neger fra Afrika ville klare å formulere seg bedre enn det.

Noen som har lyst til å kaste seg inn i diskusjonen vår?

Send meg i det minste en PM der dere sier hvorvidt dere er enige eller ei...

Lenke til kommentar

Dette er den sprøseste tråden jeg har lest på lenge. Den begynte med Cuba og Castro og de siste sidene har "neger", "negre", "negrene", "negerene" vært nevnt så mange ganger at anti-rasistisk senter hadde gått i lufta. :lol: Saken er den at "rasisme" er et så ødelagt og udefinert begrep at det i mine øyne er ubrukelig. For det første er det mange her som ikke mener at det finnes menneskerraser. Ingen raser -> Ingen rasisme ("rasisme" per definisjon altså)

Uttaler man seg generelt om en folkegruppe er vel det på grensen til rasisme. Tenker da på folkegrupper som arabere, asiater, afrikanere, indianere, og folk fra spydeberg. Men jeg foreslår at gutta kutter ut å bruke ordet rasisme. Hvis Joachim mener at negre er late, så får det stå for hans regning. Jeg synes det er for generaliserende, men vil si meg enig i at negre/afrikanere (egypterne er vel arabere?) er mer arbeidssky og har litt andre verdier enn man i versten har med tanke på flid, nøysomhet osv. Dette kan ha like mye med kultur og gjøre som med arv, hva vet vel jeg. Det forskes ikke på dette område, så her får hver enkelt make up his own mind.

Det har vært stilt spørsmålstegn ved Joachims troverdighet. Jeg kan bekrefte at faren til Joachim er en sentral person i finansmiljøet i Oslo og at han har figurert i næringslivsaviser i det siste. Så kom ikke her å si at Joachim er lystløgner!

Lenke til kommentar

har enda ikke sett posten til Seixon angående firkant/rektangel osv osv, men har jeg forstått det rett så har Seixon sagt at Kvadrat = rektangel og rektangel = kvadrat noe som IKKE stemmer, så du har nok feil Seixon!

Et Rektangel = rektangel OG en firkant

Et kvadrat = et kvadrat OG en firkant

En firkant = Rektangel, kvadrat, rombe, "et-eller-annet-gram-ting" osv osv

Ser du nå Seixon at du tar feil?

JEg måtte jo bare blande meg i denne når du ble så eid2k som dette :yes:

Lenke til kommentar

De siste 5/6 sidene i trådene r et sammenhengende gullkorn. Og Haltan skal ha honnør for sin geniale tegneserie. Har ikke ledd så godt på lenge. *grin* Han har tilogmed fått med detaljer som bandana, og det er ikke verst. Jeg har lite til overs for dine menigner Haltan, men å tegne kan du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...