Gå til innhold

CUBA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er terrrosrister i Norge. Mullah Krekar får sikkert fri rettshejlp av det dumme "velferdsamfunnet" vårt...

 

Jeg sier ikke at diktatur er greit, men man bør ikke gjøre seg altfor upopulær. Dessuten vet ikke jeg hvordan Irak hadde sett ut uten hjelp av Kuwait.

 

Nå leste jeg i Ukens newsweek at om USA åpnet opp for reiser til Cuba, ville flere millioner dra dit. Dette inrømmet vår kjære Fidel at cuba ikke ville klare å håndtere...

 

Det jeg skulle frem til er at det er langt til Kuwait og Saudi-Arabia. Det er ikke der millionene i US drar til!

Du hadde også fått fri rettshjelp....

 

Så det er populariteten til diktatorer som har noe å si? Tror faktisk at Castro er en god del mer populær en Kongen av Saudi Arabia....

 

Så det er på grunn av omtanke for hvor mange turister Cuba kan håndtere som er grunnen til USAs turismerestriksjoner? Snille, snille, landet. *grin*

 

Og at det er lengre til Midt-østen en til Cuba er vel streng tatt et elendig argument...

Irak ligger jo like langt unna, og der hadde de (USA) ikke noe imot å gå inn....

Lenke til kommentar
Krekar har sikkert formue nede i Irak eller Iran eller deromkring...

 

Jeg ville ikke fått fri rettshjelp, hvorfor skal den luringen få det? Utlever ham til USA NÅ... Rett til Guateamobasen på Cuba (det har jo litt med topicen å gjøre!)

Ja det har han sikkert, men so what?

 

Om du ble tiltalt for å være terrorist ville du også fått fri rettshjelp. Heldigvis får man ikke fri rettshjelp til å saksøke gud og hvermannsen for idiotisaker her i landet.

 

Hvorfor skal Norge utlevere Krekar til USA? Har Krekar NOE som helst med USA å gjøre i det hele tatt?

Lenke til kommentar
USA er veldig snille ser du!

 

Kongen av Sudia-Arabia er relativt grei i forhold til kjære Fidel da... I flølge meg, inegn kilder desverre....

JOachimR: ser du ikke at det du skriver blir mer og mer patetisk?

 

Prøvde du egentlig å si:

 

"Asså siden jeg liker USA, så synes jeg alle diktaturer er fæle fordi USA synes det...ehh borsett fra dem som USA handler med da. De er kjempesnill og grei ogsånn.."

Lenke til kommentar
Vedder på at Toolshed ikke kan holde seg for god til å mobbe Joachim for diverse skrivefeil i foregående post.

Jeg hadde tenkt å holde meg unna denne tråden ettersom jeg bare synes mer og mer synd på JoachimR.

 

Jeg klarer ikke bidra til denne tråden. Det blir bare for latterlig. Og du, FiskePinna, og Seixon... Dere burde ihvertfall prøve å hjelpe gutten. Han har jo gravd sin egen grav her... Dere må vel ha noen skikkelige argumenter...

Lenke til kommentar

Hoho!!

 

Om man skulle boikottet Saudi-Arabia, hva ville da skjedd? Amerikansk bensin ville bli mye dyrere, og man ville bare pådra seg flere fiender. Cuba er i første rekke. En kommunistisk og dikatorisk stat som det er ikke verdenssamfunnet tjent med. Når Cuba gir efter får vi "se hva som skjer"

 

Han fyren som saksøker Tidemans får fri rettshjelp. Advokaten sa at jeg ikke ville få det for å saksøke en lærer... Naturlig?

 

 

Lille dumme Krekar har jo gjort en del anti-amerikansk arbeid da... Hans terror-nettverk er vel ikke blant de snilleste!

Lenke til kommentar
Hoho!!

 

Om man skulle boikottet Saudi-Arabia, hva ville da skjedd? Amerikansk bensin ville bli mye dyrere, og man ville bare pådra seg flere fiender. Cuba er i første rekke. En kommunistisk og dikatorisk stat som det er ikke verdenssamfunnet tjent med. Når Cuba gir efter får vi "se hva som skjer"

 

Han fyren som saksøker Tidemans får fri rettshjelp. Advokaten sa at jeg ikke ville få det for å saksøke en lærer... Naturlig?

 

 

Lille dumme Krekar har jo gjort en del anti-amerikansk arbeid da... Hans terror-nettverk er vel ikke blant de snilleste!

Nå er jo ansar al-islam avslørt som en liten gruppe tullinger som holder til oppe i fjellet da, ikke ett terrornettverk, bra forsøk igrunn.

 

ÅÅ NEI! Ville bensinen blitt dyrere? Hvilken katastrofe! Men uansett, hvem har snakket om å boikotte Saudi Arabia? Det jeg reagerer på er:

 

1. De fleste kaprerne på 11/09/01 var fra Saudi Arabia, men det var Afghanistan som måtte tåle støyten. Saudi Arabia ble ikke nevnt med ett ord av Bush. hvorfor?

2. Saudi Arabia bryter menneskerettigheter på løpende bånd, og er stort sett ett diktaturisk land. Men USA sier ikke noe på det.

3. USA støtter Saudi Arabia økonomisk og moralsk.

 

Hvorfor boikotte Cuba? Er det noen god grunn til det? Er det rett og slett fordi Cuba ikke slikker USA ræv og fordi Cuba ikke er kapitalistisk? OK, en ideologisk boikott, finfint.

 

Man får fri rettshjelp om det man saksøker for ikke har blitt prøvd for retten før, som f.eks. Tiedemanssaken. Om man blir saksøkt eller tiltalt får man fri rettshjelp, om du ønsker å saksøke læreren din for å spe på lommepengene får du IKKE fri rettshjelp.

Lenke til kommentar

Læreren min påstår at jeg er "rasistisk". Etter at vår advokat ringte, gikk hun ut på høytaleren å unnskyldte seg. Saken er ute av verden. jeg ser likevel ikke hvorfor jeg ikke skulle få fri rettshjelp.

 

Ideologisk boikott ja. Noe galt i det?

 

Hva mener du at Saudi-Arabia gjør som ikke Cuba gjør?

 

Jeg synes østeriek skulle få skylden for at Hitler ble født der jeg! Vi tar like godt å bomber hele Østerike sønder og sammen!

 

September den 11-angrepene ble utført av Al-Quaida. At de skulte seg i Afganaistan er jo ingen hemmelighet. Dessuten tok Saudi-Arabia avstand fra det som hadde skjedd, hvilket Talbian-regimet i Afgahanistan ikke gjorde.

Lenke til kommentar
Læreren min påstår at jeg er "rasistisk". Etter at vår advokat ringte, gikk hun ut på høytaleren å unnskyldte seg. Saken er ute av verden. jeg ser likevel ikke hvorfor jeg ikke skulle få fri rettshjelp.

Forstår jeg det slik at læreren din kalte deg rasist, du tok kontakt med din advokat som igjen tok kontakt med din lærer og fikk henne til å unnskylde seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...