Bahaa Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Herro Kjøpte meg nettopp en ny criminal damage T-skjorte, og den er litt uten om det vanlige, så vil gjerne ha litt innspill om dere synes den er kul eller ikke. http://gyazo.com/aa16d235090908bfc085429e0f020cee Det er liksom en del av meg som sier at den er sykt kul, men en annen del som ikke liker den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Kult om du går i 10. eller VGS og du skater og bruker for store bukser og lue på sommeren. Ellers synes jeg ikke den er noe særlig kul, no offence. Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Kult om du går i 10. eller VGS og du skater og bruker for store bukser og lue på sommeren. Ellers synes jeg ikke den er noe særlig kul, no offence. Haha, ja, går i 10. Skater ikke, og bruker ikke for store bukser tho Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hehe, altså nei, hver sin smak, men det er bare det jeg forbinder med den tskjorta Den var kul altså, men bare forbinder det med skatere som har på sånne "weed" tskjoter 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 ser helt jævlig ut, men jeg har blitt fortalt jeg ikke kan mote så. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Kommer helt an på hva man bruker til vanlig og foretrekker ellers. Personlig synes jeg den ser litt for mye ut som typisk gatebekledning og er ikke noe særlig fin eller passende i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 ser helt jævlig ut, men jeg har blitt fortalt jeg ikke kan mote så. Vetikke helt om det har noe med at jeg er danser, og i miljøet som jeg er i går mange folk med slike t-skjorter og gensere, at det er derfor jeg synes det er kult, at idolene mine går med det. Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Kommer helt an på hva man bruker til vanlig og foretrekker ellers. Personlig synes jeg den ser litt for mye ut som typisk gatebekledning og er ikke noe særlig fin eller passende i de fleste tilfeller. Jeg bruker ganske mye utenom det vanlige klær. Det jeg tenker å gå med, er svart trang bukse, air max, snapback og t-skjorte jeg bestilte er i large, så den er veldig stor på meg. Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hehe, altså nei, hver sin smak, men det er bare det jeg forbinder med den tskjorta Den var kul altså, men bare forbinder det med skatere som har på sånne "weed" tskjoter Ja, det samme merket har produsert sånne "weed" tskjorter også, så kanskje det er litt av samme greia. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Synes den ser ut som en dårlig spøk Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Synes den ser ut som en dårlig spøk Lenke til kommentar
Universe Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Synes den ser kul ut jeg. 1 Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Synes den ser kul ut jeg. Endelig en som synes det haha Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Den er helt skrekkelig, men det er jo egentlig litt kult. 1 Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Den er helt skrekkelig, men det er jo egentlig litt kult. Ja, den er sånn at den er så stygg at den blir kul for min del. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Kommer helt an på hva man bruker til vanlig og foretrekker ellers. nettopp Dessuten er det kanskje litt "over the top" spør du meg, men avhengig av din outfit, kan T-skjorten se flott ut. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Haha nei aldri flott. Den kan kanskje passe inn i et antrekk, men det betyr ikke at resten av antrekket er noe bra heller. Lenke til kommentar
Navis Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Jeg ville ikke gått med den nei, men det kommer fra en som nesten alltid bruker polo eller skjorter. Men passer den inn i miljøet ditt og du er komfortabel i den så er det bare å kjøre på! Endret 25. august 2014 av Navis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå