BolleKalle Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Mye bra her: "Please avoid trying to suck you own penis while airborne" Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fra rotten.com? -- Today is a nice day to have a rotten.day. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Den fikk meg faktisk til å le høyt(og jeg er ikke en le høyt-person). Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Sinnsykt morsomt, fikk meg også til å "lol" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hehe tidig. Wow mye scrolling selv når man skal poste. Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er nok en MD80 dette her.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Haha!! Første posten i humor jeg har ledd høyt av tror jeg.. Og jeg er, som en anne her så fint sa det, ikke en le høyt person.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Btw, det var en tråd jeg linket til en gang, til et annet forum, hvor det var hundrevis av flere slike bilder.. Noen som husker? Skulle gjerne funnet urlen igjen, men orker ikke lete nå.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Den var morsom ja...lol.... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Fra rotten.com? -- Today is a nice day to have a rotten.day. Rotten com? Er ikke det en stygg side som jeg ikke gidder å sjekke... btw, steike umulig å finne igjen knappene når siden er fucka opp sånn jo... hvilken idiot starta denne tråden Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Å herregud, blir nødt til å finne en håndkle for å tørke vekk tårene her. Lo så sinnsykt bra av den. Husker jeg lo like godt forrige gang jeg leste den, for leeeenge siden. GENIALT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå