Runningback Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hei, er på utkikk etter en god og pen "vaffel"jakke. Har vurdert denne http://www.miinto.no/p-310800-c-822-ariel-barbour-jakke Men, de har desverre ikke størrelsen min. Trenger medium, er det noen andre som har anbefalinger der ute? Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Vær så snill å ikke kjøp vaffeljakke Kjøp heller en kul bomber! Edit: Den her f.eks. er kjempe kul http://www.hollywood.no/dots-bomber-jakke-burgundy/p/47414#filter-3 Endret 25. august 2014 av Bahaa 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Pappagutt-alert 5 Lenke til kommentar
August. Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Pappagutt-alertRåner-alert? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Pappagutt-alertRåner-alert? Og det baserer du på..? Lenke til kommentar
Populært innlegg August. Skrevet 25. august 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Vel, jeg assosierer folk som fremdeles bruker pappagutt-stikk med rånere eller drammensbolere, på samme måte som du (om jeg har oppfattet riktig) assosierer vaffeljakker med pappagutter. Vi har sikkert like tynt grunnlag begge to 10 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Man ser jo fort veldig veslevoksen ut i en sånn da. Om det er målet, for all del, kjør på. 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hva med denne? Ariel det også, men riktignok ikke helt lik. 1 Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hva med denne? Ariel det også, men riktignok ikke helt lik. Den der ser jo enda stivere ut. Hvis du på død og liv skal ha en sånn kakse jakke, er den du linket til grei. Har også sett en billigere variant av de, med en ape på logoen til merket (husker ikke hva det heter), og den synes jeg faktisk ser helt grei ut. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Det noen omtaler som "kaksete", kaller jeg som oftest pene, klassiske herreklær. Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Det noen omtaler som "kaksete", kaller jeg som oftest pene, klassiske herreklær. Ja, jeg sier ikke kaksete som at det er noe negativt. Selvom jeg ikke er den største fan av det du kaller pene, klassiske herreklær, så har jeg ingenting imot det. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Ja så på denne jeg også, men føler den ikke sitter helt tight over armene. Føler den blir ganske "boblete". Er keen på en som sitter bra med god passform. Finnes det evt andre merker? Hva med denne? Ariel det også, men riktignok ikke helt lik. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Det noen omtaler som "kaksete", kaller jeg som oftest pene, klassiske herreklær. Det samme kan sies om tversover og floss. Det er ikke alltid det passer, ei heller på alle. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. august 2014 Rapporter Del Skrevet 26. august 2014 Barbour Heritage Liddesdale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå