dbass Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Det mangler vel tilfeldigvis ikke en driver på laptop til nettverkskortet? Uten driver får man ikke 'utrolig tregt nett' en gang ... Joda, får fint nett hvis windows har propietære drivere tilgjengelig. Har opplevd å ha 10Mbps linje med 1Gbps utstyr, kun fordi jeg ikke hadde riktig driver. *Snip* Jeg gidder ikke og blindt laste ned programmer som endrer div. ting uten og vite hvorfor det hjelper eller hva det gjør. Jeg har veldig mye dårlig erfaring med sånne ekstra programmer som skal "fikse" og "ordne" på forskjellige ting med nettverk,sikkerhet osv og stiller meg derfor litt i det kritiske hjørne når det første forslaget er og "Gå dit og last ned datt". En anbefaling er å si ifra at du vil prøve dette, men først vil vite hva det gjør for noe. inSSIDer er et program som tar bruker det trådløse nettverkskortet som kilde, og det viser deg hvor mange nettverk som er i området, hvilke frekvenser disse ligger på, hvor sterkt signalet er fra hver og krypteringsnivå. Det er ikke et program som fikser eller ordner, det bare viser deg hva som finnes. Det er bittelitt som når du trykker på det trådløse nettverksikonet nede i høyre hjørne, bare vesentlig mer informasjon. Endret 26. august 2014 av dbass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå