Veritas_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ja, når jeg prøver å formatere C: får jeg beskjed om at det ikkje går pga windows e innstalert på denne disken. Hvordan omgår jeg dette? Må jeg ha et 3. parts program? I tilfelle hvilket passer best? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva er det du skal gjøre? Skal du legge inn Windows på nytt? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Jau, ikkje interisert i restore/repair greiene. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Boot opp på WinXP cd platen. Under installasjonen får du muligheten til partsjonering og formatering! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Å? Mene å huske eg prøvde det ein gang. Jaja, prøve en gang til og friske opp hukomelsen da Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Start maskinen med en oppstartdisken og formater derfra. Du kan ikke formatere os-disken fra Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå