Ida Oftebro Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 – Overhodet ikke akseptabelt, sier NetCom-sjefen.NetCom-leverandør anmeldt for menneskehandel Lenke til kommentar
sirbull Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg elsker slike tilfeldigheter som oppstod på forsiden nå. Med denne saken som hovedsak, og Netcom som annonserer på siden. ^_^ http://bildr.no/view/d1Vqa1pV 3 Lenke til kommentar
LHF Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg har av sluttet mitt kundeforhold med NetCom. Det er grenser for, hva som lar seg bortforklare. 1 Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 "LO-leder Gerd Kristiansen mener denne saken aktualiserer hvorfor det er viktig med allmenngjøring av tariffen i El og IT-bransjen. Hadde en slik allmenngjøring vært på plass, ville RCAs praksisk vært ulovlig. Det er den ikke i dag, sier Kristiansen til TV 2." Men en lovfestet minstelønn vil hun ikke ha... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Men en lovfestet minstelønn vil hun ikke ha... Med god grunn. Man risikerer at lavt lønnede yrker som ikke krever noen spesiell kompetanse (butikkmedarbeider o.l.) blir avlønnet med lovfestet minstelønn, som garantert ikke kommer til å være på samme nivå som lønnen for butikkmedarbeidere er i dag. Da er det bedre å presse igjennom en tariff som setter en normallønning utifra hva som er vanlig i den aktuelle bransjen, enn at man risikerer at man uavhengig av yrke og kompetanse blir lønnet med minstelønn. Endret 25. august 2014 av Nedward 1 Lenke til kommentar
fagmann Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 undrar hur mycket RCA har fakturert Netell, man borde kontrollera alla rumenska bolag i Norge, vill de vara med så få de väll spela med samma regler som alla andra. ;-? !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg