Gå til innhold

Farlig med på bytte til Kina batteri iPhone 4 ?

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å skifte et batteri til en iPhone 4. I den forbindelse så lurte jeg på om dette frarådes pga varmgang eller eksplosjon i disse kopi batterier ?

Hvis dette er helt i orden så lurte jeg på om noen kunne anbefale batteri og tilbehør hos en ebay butikk ?

Jeg har og en annen iPhone 4 som har dårlig låse knapp( knappen man skruer av/på telefonen med).

Kan noen hjelpe med å finne denne/disse delene hos ebay butikk ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Hvor har du kjøpt iPhonen? Du er klar over at du har reklamasjonsrett, og har du kjøpt den hos apple.no er det en veldig smal sak å få hjelp.

Lenke til kommentar

Hvor har du kjøpt iPhonen? Du er klar over at du har reklamasjonsrett, og har du kjøpt den hos apple.no er det en veldig smal sak å få hjelp.

Det er vanligvis ingen reklamasjonsrett på telefonbatteri som er stort mer enn to år, så det kan han sannsynligvis bare glemme i dette tilfellet.

Nå er det jo flere firma i Norge som tilbyr å batteriskifte til iPhone 4 for rundt 300 kroner, så jeg ville heller vurdert å la folk som er trent i operasjonen gjøre dette, framfor å begynne å rote inni telefonen selv.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Jeg har planer om å skifte et batteri til en iPhone 4. I den forbindelse så lurte jeg på om dette frarådes pga varmgang eller eksplosjon i disse kopi batterier ?

Hvis dette er helt i orden så lurte jeg på om noen kunne anbefale batteri og tilbehør hos en ebay butikk ?

Kjøpte kinabatteri til min 4er. Den var like dårlig som den gammle etter 2 måneders bruk. Og forskjellen mellom apple og kina er at apple batteriene holder spenningen til 0%, mens kinabatteriet kutter på 20%.

Bruk heller noen ekstra kroner på ekte eller OEM kvalitet batterier.

Jeg har og en annen iPhone 4 som har dårlig låse knapp( knappen man skruer av/på telefonen med).

Kan noen hjelpe med å finne denne/disse delene hos ebay butikk ?

Bryteren er nok ledningsnettet som er gåent. Har også byttet dette på 4ern, med samme resultat på kina deler. Virket i 2 uker så kutta det.

Kjøp deler hos iFixit.com eller tilsvarende seriøse forhandlere.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...