ns Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Hei! Min Samsung Galaxy S2 begynner å ta kvelden, etter lang og tro tjeneste, smarttelefoner tatt i betraktning. Jeg bruker telefonen til meldinger, facebook, og GPS (sygic car navigation). Ting som irriterer meg nå: - Batteritid - Unøyaktig GPS Jeg er ikke ute etter det dyreste og beste. Finnes det noen telefon som er OK kjapp, som har god batteritid og god GPS? Klarer meg fint med 3G. Endret 25. august 2014 av ns Lenke til kommentar
superslu Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg er ikke ute etter det dyreste og beste. Finnes det noen telefon som er OK kjapp, som har god batteritid og god GPS? Klarer meg fint med 3G. Anbefaler LG G2. Veldig solid batteriytelse (til smartmobil å være) og GPS har det aldri vært noe kluss med hos meg. Har opplevd noe kluss med Samsung Galaxy S2 og S3 på GPS, men aner ikke om S4 eller S5 er spesielt bra eller dårlig på det. Kjøpte LG G2 til kona også for en uke siden, på tilbud til kr 2500. Røverkjøp. Lenke til kommentar
kimroar Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hva med å gå for en Nokia 630 ? Den får du til rett under tusenlappen. Selv har jeg en 635, og er strålende fornøyd med den. Har alle appene jeg trenger, den er rask, og har et fantastisk navigasjonsprogram (Nokie Here) med gratis navigasjon over hele europa... Den har både GPS og GLONASS, så nøyaktigheten burde være helt grei. Batteritiden er glimrende. Jeg fulladet min telefon på fredag formiddag, har brukt den til litt samtaler, meldinger og slikt i løpet av helgen, og den har fortsatt 63% igjen nå mandag morgen... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Nokia 630, absolutt. Here Maps gir deg gratis offline navigasjon, batteritiden skal være veldig bra, den er utrolig kjapp og responsiv (mye raskere enn din S2, vil jeg anta), og er rett og slett en fin liten sak. Lenke til kommentar
ns Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Takker for anbefalinger. Nokia Lumia 630 virker jo interessant. Spesielt mtp. pris! Jeg har også telefonnumre i flere land, og ser at det finnes en "Nokia Lumia 630 Dual Sim": http://www.nokia.com/global/products/phone/lumia630-dual-sim/ Vil tro at specs er rimelig lik Nokia Lumia 630 "Single-Sim"? Lenke til kommentar
ns Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Vel, nå står det mellom Motorola Moto G (Dual Sim) og Nokia Lumia 630 Dual Sim. Førstnenvte har Android, 1GB RAM men ikke SD-Slot. Sistnevnte har Windows 8.1, 512 MB RAM men SD-Slot. Innvendinger? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ikke annet enn at 630 er bedre =) . Hvis du ikke absolutt MÅ ha Android. Stikk i en butikk og test dem. Gir ikke 100% innblikk, men kan hjelpe litt. Lenke til kommentar
ns Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Da ble en Nokia Lumia 630 bestilt - dual sim edition :-) Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kult. Gi gjerne tilbakemelding etter litt tid med mobilen. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvordan er egentlig en mobil med 512mb ram i bruk? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Kommer an på OSet og hva du bruker den til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå