fjarle Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Med riktig tilbehør kan du langt på vei erstatte den bærbare maskinen din.GUIDE: Bruk nettbrettet som PC (Ekstra) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg må innrømme at personlig ser jeg ikke det store poenget i å bygge en tablet like stor som en bærbar, bare mer tungvindt og mer begrenset. AtW 2 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Originaldeksler er ofte tilpasset nettbrettet de hører til både i design og i funksjon. Næh?! Virkelig? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Yeah, but why? Det blir som en sovesofa, som ender opp med å bli hverken en sofa eller seng. Foretrekker heller å synce mellom "ordentlige" devicer. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Selv har jeg Logitech ultrathin keyboard til min iPad Air og etter jeg fikk dette har dette mer eller mindre tatt over for min bærbare maskin som nå bare ligger å støver ned. Veldig lettvint å ta med seg nettbrettet rundt med tastaturet som også fungerer som deksel når det ikke er i bruk. Strålende fornøyd og blir mye hver dag! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nettbrett som kjører Microsofts Windows 8.1 Pro oppfører seg mer eller mindre som vanlige PC-er, men skal du ha en med litt futt i koster også disse en del.Øh... dette er PC'er og ikke nettbrett. Det er flere varianter av slike PC'er; surface, yoga, XPS 12 etc. (De har jo bare bygd maskinen bak skjermen istedenfor "laptop metoden", dvs. under tastaturet.) Eller er det nå blitt slik at alt uten tastatur kalles nettbrett ? Lenke til kommentar
Roger Kanten Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hmmmmmmm. Nyhetsbrev på mail fra tek-ekstra 21 juni 2015 - "Fikk du med deg disse Ekstra-sakene". En av nyhetssaken er denne intetsigende artikkelen fra august 2014. Dette er hverken en nyhet, ekstra eller noe som det er verdt betale for. Stusselige greier - når man betaler for noe forventer man en ekstra-verdi. Men neida, ikke mere penger fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg