Gabriel Shear Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvor får man tak i en fysisk skjermbeskytter på P800? Og hvordan ser den ut? Har hørt at noen har snakket om det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 du får tak i martin fields skjermbeskyttergreie på p800er.com .... det er den jeg har lest er best... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvor får man denne? Er det mulig å låse telefonen når man har tatt av flippen? Slik at man ikke går innpå alle mulige ting.. Lenke til kommentar
Kasei Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Du får kjøpt Screen Shield hos IdeData Endret 27. oktober 2003 av Nirgal Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Ok. takker og bukker. Noen som har erfaringer med denne Screenshielden for P800? Lenke til kommentar
Kasei Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har ikke brukt den selv enda men den ligger i bestilling sammen med en P900, så jeg kan komme med erfaringer om ca en måned Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eventuelt kan du gå til din lokale bokhandler og få den samme varen til ca. 30 kr, spør etter kontaktpapir. Jeg bruker denne varianten, det er billig og bra! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har ikke brukt den selv enda men den ligger i bestilling sammen med en P900, så jeg kan komme med erfaringer om ca en måned Grrr er du klar over hvor mye jeg har lyst på den mobilen?? Men bra at du kommer med tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå