fjarle Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Samsung og LG på jumboplass i stor oversikt.HTC og Motorola raskest med oppdateringer Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Dette vil alltid variere fra generasjon til generasjon, fellesnevneren er at alle sier de skal bli bedre på det. Tar man feks LG G3 så er spesialvaren allerede portet for Android L, dette gjør at det vil gå raskere å få oppdateringen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Dette gjelder kun toppmodeller og mer spesifikt de av toppmodellene som nylig er gitt ut. Har man noe annet kan man stort sett glemme å vente på oppdateringer. Endret 25. august 2014 av robertaas 2 Lenke til kommentar
slvrbmw Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 vi som sitter på Samsung Galaxy s4 + har enda ikke fått den Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Siden HTC nå har tatt apper ut av firmwaren og lagt dem i Google Play blir dette enda enklere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Dette gjelder kun toppmodeller og mer spesifikt de av toppmodellene som nylig er gitt ut. Har man noe annet kan man stort sett glemme å vente på oppdateringer. HTC er bedre på samsung på det også, for de oppdaterer fortsatt HTC One M7 selv om M8 har kommet ut. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Tja, akkurat slik gjør jo Samsung også, min Note 2, snart to generasjoner gammel, fikk 4.4, som per nå er nyest.... Den ble lansert med 4.1. Galaxy S2 ble lansert med 2.3 og har nå 4.1, samme med Note. S3 ble lansert med 4.0 og har nå 4.3, og 4.4 kommer sist jeg hørte noe. Jeg må innrømme at jeg blir positivt overrasket om Android L kommer til én av de telefonene, men jeg forventer at den kommer til både S5 og S4, og Note 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg