Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mister Håpløs når det kommer til sjekking.

Anbefalte innlegg

Hei,

Skriver anonym, pga ønsker ikke gjenkjenning.

Det er alltid en ting som har plaget meg som faen under mine 25 år på jorda.

Jeg er helt endelig når det kommer til sjekking, sex og det motsatte skjønn.

Har aldri hatt den store selvtilliten, eller " gamet "

Kort om bakgrunnen min.

er en jordnær type av meg, Noe sta. og jobber som bare det. av og til for mye. snart leilighet.

mangler 2 eksamer fra vgs. har slitt veldig mye med skole - dyskelsi fin ting det.

Har heller ikke vært en mest sosiale av meg, pga opplevd mye mobbing i løpe av livet. Og var veldig pussy av meg.

Det var ikke før på ungdomsskolen jeg følte at jeg startet å "passet inn"

Startet å trene mye siden jeg var 15 år. har blitt ganske svær.

Og trening hjalp meg veldig med å få troa på meg selv.

er noe chubby. men tror det går bort med noen mnd med riktig mat og trening.

Men også en super nerd når det kommer til gaming og pc. Det ble mange, skummelt mange timer under ungdomstiden foran skjermen, men takk gud for at jeg hadde en bestevenn som dro meg ut på fester.

Jeg fikk til prate med jenter. men det ble alltid avslag.

en de grunnene til det tror har med at jeg blir veldig lett betatt. og kan virke pågående.

Jeg ga opp til slutt. Og tenkte ikke så mye på dette her før jeg kom i 20 åra

I dating livet vil jeg si at jeg er " nice guy " og er ganske sjenert av meg. Men i vennegjengen er han man kan stole på. jeg vet mange dype hemmeligheter om enkelte som kan være vondt å få fram i lyset. og stiller alltid opp om det skjer noe.

Ellers en veldig god kokk og har overrasket mange venninner og kompiser med gode middager.

Jeg har lite erfaring når det kommer til sex. Og føler at jeg her helt nybegynner på det punktet.

Føler også at jeg mangler så mange opplevelse som vennene mine. Når de sankker om siste erobringer osv. at jeg blir kjedelig å prate med.

Jeg klarer å gå bort til en dame, men jeg aner ikke hva jeg gjør i det heletatt.

mange av kompisene mine har lest sjekkebøker, sett videoer osv. noen har blitt ganske så flikke. men jeg har en i gruppa som har utviklet seg til bil en asshole.

Mulig at jeg ikke har noe mye å si på det, pga lite erfaring.

Men man vil at dama skal ha det bra. og ikke at det blir bare kast og bruk.

Driver nå å få noe orden på livet prioritere ting som er viktig. sette seg mål osv.

Men hadde vært fint om jeg kunne få et spark bak fra dere, tror det er behov for det.

takker for svar.

Anonymous poster hash: 7ba93...c7e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du må velge. Enten bli asshole og lykkes med å få jenter til sengs, eller være snill og grei uten å få jenter til sengs.

Det virker som du sitter på løsningen selv (les bøker som The Game og vær fullstendig drittsekk), men at du ikke ønsker dette.

Hvorfor ikke sette av 2 år til å være psykopat og "Do what works", som Dr. Phil sier hele tiden? Du har jo mulighet til å lære av kompisene dine! Dersom du ikke liker å manipulere og lyve for å få jenter til sengs, så er det jo bare å slutte med dette. Du skal jo ikke lure jentene til skogs for å voldta dem, bare få dem til sengs.

Oppskriften på å manipulere folk er vel den samme overalt: Finn ut hvilke tegn andre mennesker verdsetter, og avgi disse tegnene. Betrakt andre mennesker som tegnsøkende roboter uten noen verdi og gi dem de tegnene de søker etter så godt som du kan. Samme oppskrift som et jobbintervju, men det er ikke de samme tegnene som skal avgis.

Du er kjempeheldig hvis du har noen drittsekker som kompiser. Lær av dem! Sett deg som mål å få realisert ditt fulle sjekkepotensial. Hvis det skulle vise seg at du er helt håpløs på dette området, så kan du vurdere å konvertere til homoseksualitet, eller bli en mester i onaniens kunst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt unødvendig å være et rasshøl for å få damer.

Kanskje det viktigste å finne ut av er hva du ønsker å oppnå før du setter i gang. Om målet er å finne en partner er det kanskje ikke kvinnfolka du får via sjekkegaming som er tingen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

hahaha!

Det er fint å få noe respons at man på riktig vei.

har lest mye på nettet og sett videoer osv. Men det som slår meg er faktisk.

hvorfor jeg ikke har gjort noe med dette her før.

tror jeg vet hva årsaken er. Men det er bare skremmende at man lar seg selv forfalle så mye.

er egentlig veldig overrasket.

sjekket det du sa med Dr.phill ish. Må får jo et helt nye tankegang i hode.

Anonymous poster hash: 7ba93...c7e
Lenke til kommentar

Morsomt å høre at noen mener at man må være drittsekk for å få seg dame.

Saken er at om man fremstår som noe man ikke er så vil ikke dette hjelpe for å få seg en kjæreste i et forhold som kan vare.

Sannheten er at man bør ha litt selvtillit , ikke vær redd for å dumme deg selv ut og rett og slett ta kontakt med de damene som man ser , det er selvsagt lurt å følge noen regler ,men har man riktig utstråling og virker som en hyggelig fyr så vil man kunne sjekke opp det meste.

Sånn sett så bør du kanskje være innstilt på at du bare skal ha det gøy , ikke ha det som mål å snakke med andre damer for å "sjekke dem opp" men ha det heller som mål å bli kjent og finne ut mer om dem (ikke gå i dybden med en gang) , det er utrolig mange plasser man kan gjøre dette på og i begynnelsen føles det ofte litt kleint ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror du må velge. Enten bli asshole og lykkes med å få jenter til sengs, eller være snill og grei uten å få jenter til sengs.

Det virker som du sitter på løsningen selv (les bøker som The Game og vær fullstendig drittsekk), men at du ikke ønsker dette.

Hvorfor ikke sette av 2 år til å være psykopat og "Do what works", som Dr. Phil sier hele tiden? Du har jo mulighet til å lære av kompisene dine! Dersom du ikke liker å manipulere og lyve for å få jenter til sengs, så er det jo bare å slutte med dette. Du skal jo ikke lure jentene til skogs for å voldta dem, bare få dem til sengs.

Oppskriften på å manipulere folk er vel den samme overalt: Finn ut hvilke tegn andre mennesker verdsetter, og avgi disse tegnene. Betrakt andre mennesker som tegnsøkende roboter uten noen verdi og gi dem de tegnene de søker etter så godt som du kan. Samme oppskrift som et jobbintervju, men det er ikke de samme tegnene som skal avgis.

Du er kjempeheldig hvis du har noen drittsekker som kompiser. Lær av dem! Sett deg som mål å få realisert ditt fulle sjekkepotensial. Hvis det skulle vise seg at du er helt håpløs på dette området, så kan du vurdere å konvertere til homoseksualitet, eller bli en mester i onaniens kunst.

Stort sett bare svada det du skriver her.

Man trenger definivt ikke være en drittsekk for å verken bli eller være dyktig til å sjekke damer. Helt latterlig å si.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Mange misforstår dette.

Man trenger ikke være drittsekk for å få eller ha, og vise selvtillit.

En kommer mye lenger enn en drittsekk, ved å være en gentleman som "trykker på de rette knappene", både hva gjelder potensielle mål innen jenter og andre rundt seg.

Enkelt.

Nå er vel ikke sjekking generelt direkte enkelt

Lenke til kommentar

Mange misforstår dette.

En kommer mye lenger enn en drittsekk, ved å være en gentleman som "trykker på de rette knappene", både hva gjelder potensielle mål innen jenter og andre rundt seg.

Enkelt.

Generelt sett er det åpenbart mange som sliter, når det kommer til sjekking.

Jo mer teori og praksis, desto enklere blir det å utføre hva enn det måtte gjelde, både når det kommer til å lage mat, løse matteoppgaver og sjekke damer.

Legger man ned tilstrekkelig med innsats for å bli dyktig til noe, blir man som regel også dyktig til det.

Enkelt som det.

Lenke til kommentar

Mange misforstår dette.

Enkelt.

Generelt sett er det åpenbart mange som sliter, når det kommer til sjekking.

Jo mer teori og praksis, desto enklere blir det å utføre hva enn det måtte gjelde, både når det kommer til å lage mat, løse matteoppgaver og sjekke damer.

Legger man ned tilstrekkelig med innsats for å bli dyktig til noe, blir man som regel også dyktig til det.

Enkelt som det.

Lage mat er enkelt, sjekke damer og matteoppgaver er ikke det.

Teori er relativt ubrukelig i en del tilfeller.

Lenke til kommentar

Imlekk og Andy.

Jeg skal svare dere på alt dette i denne tråden, den dagen jeg føler et behov for det. Det er kun et tidsspørsmål før det blir tilfelle.

Så, vi snakkes! :)

double-facepalm.png

Haha! Jeg er sliten da... Studier og jobb tar på... Orker ikke skrive så mye om akkurat dette nå... Og litt lat! Men kommer sterkt tilbake altså! ;)

Dette minner meg om de gangene jeg må skuffe gutta fra å bli med på bytur... Jaja... Nei, nå tenker jeg høyt her!

Lenke til kommentar

Haha! Jeg er sliten da... Studier og jobb tar på... Orker ikke skrive så mye om akkurat dette nå... Og litt lat! Men kommer sterkt tilbake altså! ;)

Dette minner meg om de gangene jeg må skuffe gutta fra å bli med på bytur... Jaja... Nei, nå tenker jeg høyt her!

For all del, ingen grunn til å stresse bare for å tilfredsstille min nysgjerrighetsimpuls. Det var bare et eller annet med formuleringen som gjorde det du sa... morsomt, og temmelig teit.

Lenke til kommentar

For all del, ingen grunn til å stresse bare for å tilfredsstille min nysgjerrighetsimpuls. Det var bare et eller annet med formuleringen som gjorde det du sa... morsomt, og temmelig teit.

Hmm... Hva var så morsomt og teit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...