GroKoDilla Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 "Frivillig? Det er meg, det! Når som helst!" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 De der skapningen er villig til alt, absolutt alt! God komp og klare fine farger. Skarpt og fint. Du har fanget denne i et miljø der den hører hjemme, i fjæra der den finner alskens rart og tygge i seg. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Morsomt bilde, men muligens litt hardt. Her er det fortellingen som er hovedbudskapet, tror jeg. Vh. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Morsomt bilde, men muligens litt hardt. Her er det fortellingen som er hovedbudskapet, tror jeg. Vh. Takk for tilbakemeldingen! Ja... bildet ble knallhardt... Men det var liksom litt for vagt i original, så jeg valgte - som du også indikerte - å sprite opp budskapet "en smule" ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 De der skapningen er villig til alt, absolutt alt! God komp og klare fine farger. Skarpt og fint. Du har fanget denne i et miljø der den hører hjemme, i fjæra der den finner alskens rart og tygge i seg. Takk for det :-) De er jo fine, da, selv om det av og til kan bli litt mye av det gode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg