Gå til innhold

Er det obligatorisk å syns at andre barn er søte?

Skribenten_

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 30 årene som går inn i en fase der jeg har mange kjente og mindre kjente som blir foreldre. Det i seg selv er selvfølgelig veldig staselig.

Enten det er på et sammenkomst, eller tilfeldig i lokal butikken, så hender det at man treffer på de nybakte foreldrene med det lille barnet godt pakket ned i barnevognen. Når vi treffer dem, krummer alle ryggen sin sammen, bøyer seg mens dem prøver å få et blikk av ungen.

Folk presser smilet frem, blunke frekvensen øker, mens man konkurrere om hvem som syns ungen er søtest.

Jeg selvfølgelig prøver så godt jeg kan å henge med. Men skulle jeg være helt ærlig, så var ikke den ungen noe spesielt søt. Han hadde arvet sin fars gedigene nese.

Kanskje 1 av 10 unger jeg blir presentert, kan jeg ærlig og oppriktig si til meg selv at "jøss det var et søtt lite barn". Klart det finnes søte barn, men oppriktig talt så har jeg sett små unger som jeg syns nærmere ser ut som et troll.

Er det slik at man er obligatorisk til å synes at andre barn er søte?

Endret av Skribenten_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har etterhvert utviklet et Facebook-vokabular for unger vi egentlig ikke synes er så jævla søte. Se etter ord som "finingen".

En kompis av meg ble nettopp pappa. Hvilken lettelse å se bildet på feisen og finne ut at ungen faktisk er riktig søt, så jeg slipper å late som når jeg treffer dem om noen dager.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...