lyne123 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hei! Er på jakt etter en sovesofa på rommet mitt. Har tenkt på en treseter med ligge greie på siden!(skal prøve å legge ut et bilde av en som er no lignende det jeg vil ha). Har sett på sovesofaer fordi jeg har lyst til å ha en sofa på rommet fordi da kan jeg sitte i sofaen og se på tv og spille osv. Men har ikke akuratt plass til en seng og sofa, så da tenkte jeg at det hadde vært genialt med en sovesofa! Men har hørt folk sier at sovesofaene blir ikke noe gode å ligge i over tid! Er dette sant? Er dette fra sovesofa til sovesofa? Og gjerne anbefal en sovesofa dere har hatt og vært fornøyd med! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Skal du sove fast i sovesofaen? Om så, vil jeg enten anbefalle at du heller bygger om en seng til sofa, altså, har løse ryggputer osv. Sovesofa er laget for å overnatte på, ikke sove fast. Så de blir gjerne slitt fortere og er ikke så behagelige. Lenke til kommentar
lyne123 Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Skal du sove fast i sovesofaen?Om så, vil jeg enten anbefalle at du heller bygger om en seng til sofa, altså, har løse ryggputer osv.Sovesofa er laget for å overnatte på, ikke sove fast. Så de blir gjerne slitt fortere og er ikke så behagelige. Ja tenkte å sove fast på den ja! Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Skal du sove fast i sovesofaen?Om så, vil jeg enten anbefalle at du heller bygger om en seng til sofa, altså, har løse ryggputer osv.Sovesofa er laget for å overnatte på, ikke sove fast. Så de blir gjerne slitt fortere og er ikke så behagelige. Ja tenkte å sove fast på den ja! Da ville jeg heller fulgt aklla sitt forslag. Tenk på ryggen din, den skal du ha resten av livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå