Gå til innhold

Blir sovesofaer slitte? Og vonde å ligge i etter tid?

Anbefalte innlegg

Hei! Er på jakt etter en sovesofa på rommet mitt. Har tenkt på en treseter med ligge greie på siden!(skal prøve å legge ut et bilde av en som er no lignende det jeg vil ha).

Har sett på sovesofaer fordi jeg har lyst til å ha en sofa på rommet fordi da kan jeg sitte i sofaen og se på tv og spille osv. Men har ikke akuratt plass til en seng og sofa, så da tenkte jeg at det hadde vært genialt med en sovesofa!:) Men har hørt folk sier at sovesofaene blir ikke noe gode å ligge i over tid! Er dette sant? Er dette fra sovesofa til sovesofa? Og gjerne anbefal en sovesofa dere har hatt og vært fornøyd med! :) Tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du sove fast i sovesofaen?

Om så, vil jeg enten anbefalle at du heller bygger om en seng til sofa, altså, har løse ryggputer osv.

Sovesofa er laget for å overnatte på, ikke sove fast. Så de blir gjerne slitt fortere og er ikke så behagelige.

Lenke til kommentar

Skal du sove fast i sovesofaen?Om så, vil jeg enten anbefalle at du heller bygger om en seng til sofa, altså, har løse ryggputer osv.Sovesofa er laget for å overnatte på, ikke sove fast. Så de blir gjerne slitt fortere og er ikke så behagelige.

Ja tenkte å sove fast på den ja! :)

Lenke til kommentar

Skal du sove fast i sovesofaen?Om så, vil jeg enten anbefalle at du heller bygger om en seng til sofa, altså, har løse ryggputer osv.Sovesofa er laget for å overnatte på, ikke sove fast. Så de blir gjerne slitt fortere og er ikke så behagelige.

Ja tenkte å sove fast på den ja! :)

Da ville jeg heller fulgt aklla sitt forslag. Tenk på ryggen din, den skal du ha resten av livet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...