SteinarN Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg lurer på om prøveversjonen man kan laste ned diverse plasser er en fullverdig versjon med alle funksjoner aktivert? Og er den mulig å aktivere hvis man vil, eller er den kun for tidsbegrenset testing/prøving? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kan ikke aktiveres etterpå, den har tidsbombe lagt inn. Så må fjernes før ny utgave installeres. Ellers er det fullversjon. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Ok, takker for svar. Da vet jeg det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Rart .. Mener jeg har gjort om dette. Endret 24. august 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Slmgr ipk ny key Uninstall og remove service WLMS Det er ikke supportere fra Microsoft. Med server 2012 kan det gjøres supportert If the server is running an evaluation version of Windows Server 2012 Standard or Windows Server 2012 Datacenter, you can convert it to a retail version as follows: If the server is a domain controller, you cannot convert it to a retail version. In this case, install an additional domain controller on a server that runs a retail version and remove AD DS from the domain controller that runs on the evaluation version. For more information, see http://technet.microsoft.com/en-us/library/hh994618.aspx. Read the license terms. From an elevated command prompt, determine the current edition name with the command DISM /online /Get-CurrentEdition. Make note of the edition ID, an abbreviated form of the edition name. Then run DISM /online /Set-Edition:<edition ID> /ProductKey:XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX /AcceptEula, providing the edition ID and a retail product key. The server will restart twice. For the evaluation version of Windows Server 2012 Standard, you can also convert to the retail version of Windows Server 2012 Datacenter in one step using this same command and the appropriate product key. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå