Gå til innhold

MTV suger hyttepenis

Anbefalte innlegg

Satt nettopp og hørte på Outcast - Hey ya, og under brigden sier Andre 3000 "don't want to meet yo' mama.. - Just wan't to make you (stille)

Her skal han si: Just want to make you comma.. dvs gi kvinnen nytelse, orgasme e.l.

Hvorfor i svarte blanke vask sensurerer man slikt? Begynner å bli seriøst lei av dobbelmoralister som MTV.. Sensurere skarpe gjenstander og nesten-fy ord i sanger, mens man samtidig viser program som Jackass og Andy Dick Show. JA! smarte folk. Heldigvis er man veldig nøye med å sensurere rompesprekk og bæsj, men ikke at Bam Margera smakker Johnny Knoxwille i trynet f.eks.

MTV = MØKK TELEVISJON

:grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil ha VH1!!! men fatteren gidder ikke ringe til UPC...får gjøre det selv da...

og ja, det er seriøs dobbelmoral...dessuten er de mer opptatt av stygge ord og seksuelle henvisninger enn de er av vold...noe jeg synes er helt idiotisk..ikke merkelig at det er så galt som det er der borte...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Den MTVen vi har sendes bare i Europa ja, etter hva jeg har skjønt.. Kaller seg jo MTV Europe så.. logisk. Våpen er også veldig morsomme å sladde, husker noen f.eks Darude - Sandstorm? fy fasan...

Er du frekk eller?

PS: har du ikke sett den finske(?) reklamen som går der da?

der det er et Bank ran .. alle Våpnene er erstattet med Blomster og stemmene til folk er blit forandret på ....

hvor mange lager skyte lyder med en blomst?

(PS: de sendte den reklamen usladdet i starten.. eller etter klokken 8)

Lenke til kommentar

Tysk MTV sensurerer ikke.

Og ja, det er ufattelig annoing all denne sensuren. Jeg er imot alle former for sensur. Bortsett fra at voksenprogrammer sendes på kvelden og ikke i barnetv-tid.

Americanerne er noen hyklere, de sensurer alt som er i nærheten av banning, men de selger gunnere på nærmest åpen gate. Det dør 12000 av skytevåpen årlig i USA og allikavel så tåler de ikke banning på tv... NRA er fa.en med dumme folk :grumpy:

Lenke til kommentar

så er det ikke så intressant å høre enminem synge, dubbet til tysk heller da, samme hvor usensurert det er! :p

heh, grunnen til at dem ikke sensurer i tyskland er vel at de fleste ikke kan engelsk godt nok til å ha noe skade av det uansett :p virker iallefall slik i online spill...

Lenke til kommentar
og ja, det er seriøs dobbelmoral...dessuten er de mer opptatt av stygge ord og seksuelle henvisninger enn de er av vold...noe jeg synes er helt idiotisk..ikke merkelig at det er så galt som det er der borte...

Det kan hende amerikanere har andre teorier en du og jeg på hvorfor vold oppstår. Som f.eks dårlig moral som følge av for mye bannskap og sex på TV. Det kan gjøre enhver person til en massemorder.

PS, innlegget mitt er skrevet for å tolkes på flere måter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...