*F* Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hei. De aller fleste spiser nok en lunsj på jobb eller skole i løpet av dagen. Men hva pleier du å spise og hvorfor? Og har du noen tips? Forskjellige yrker og arbeidsplasser har varierende fleksibilitet i forbindelse med lunsj, noen jobber på kontor og har en kantine de kan kjøpe mat i, noen jobber uten en fast lokasjon og spiser gjerne i bilen, da blir fleksibiliteten en litt annen, og man kan ikke spise like avansert mat. Selv lager jeg somregel mat på morgenen, tar med meg 3-6 brødskiver med ost og pepperoni/salami, spises med vann som drikke, måltidet konsumeres i bilen da jeg stort sett kjører rundt til kunder. Grunnen til at jeg velger maten jeg gjør er at det er enkelt å lage og enkelt å spise, smaker helt ok. Spiser somregel ikke alt på en gang, men kanskje en skive på starten av dagen, et par i 11 tiden og kanskje et par til i 13-14 tiden. Så, hvordan gjør dere det`? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Vi har kantine på jobben med varm mat og salatbar. Jeg spiser sjelden noe særlig frokost, og middagen blir gjerne ganske sent på dagen, så jeg går vanligvis for noe varmt og en liten juice. I dag var det seipanetter (cordon bleu - fylte med saus, type findus) og småpoteter pluss salat; mangojuice. Helt ok, og det bør holde frem til middag (som blir etter 7 en gang). Endret 25. august 2014 av Djn Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Lunsj shake: Grønnkål 2-3blader Ingefær ca tommel størrelse klump Selleri en stang Agurk halv Vann ca 2dl Sitron saft 10-15dråper Eple 1stk Gulrot 2stk Mixes godt i en blender, så drikkes, enkelt ta med overalt også. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 3 brødskiver med ost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå