Gå til innhold

Kjøpe Sony Xperia Z2 nå eller vente på Z3

ius

Anbefalte innlegg

Har fått kontant forsikringsoppgjør etter at min Z2 gikk i stykker i sommer. Var veldig fornøyd med den. Så det jeg lurer på nå er:
SKAL JEG KJØPE EN NY Z2 NÅ ELLER VENTE TIL Z3 KOMMER?

I mellomtiden overlever jeg (såvidt) med en Nokia Lumia 635, men jeg savner å ha en toppspeca mobil...

Så sprøsmålene er vel:

- Hvor mye bedre blir Z3 enn Z2?

- Når kommer Z3 i butikkhyllene? Ryktene sier at Z3 skal lanseres 3. september. Vet noen f eks hvor lang tid det tok etter lansering før forgjengerne Z2 og Z1 var på lager i butikkene?

- Kjøpe nå eller vente?

Endret av ius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Vanskelig å vite når den kommer, men mange av de større produsentene har for vane å lansere rundt den tiden Apple lanserer ny iPhone for ikke å virke avlegs. Så du skal ikke se bort ifra at September kan bli en spennende måned.

Lenke til kommentar

Vet at Samsung lanserer Note 4 den tredje september, hvis du virkelig vil ha noe toppspeccet.

Apple følger etter like etterpå som vanlig for å holde dampen oppe, og vil anta det kommer flere produkter fra andre produsenter rundt September/Oktober.

Jeg ville ventet.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har fått kontant forsikringsoppgjør etter at min Z2 gikk i stykker i sommer. Var veldig fornøyd med den. Så det jeg lurer på nå er:

SKAL JEG KJØPE EN NY Z2 NÅ ELLER VENTE TIL Z3 KOMMER?

I mellomtiden overlever jeg (såvidt) med en Nokia Lumia 635, men jeg savner å ha en toppspeca mobil...

Så sprøsmålene er vel:

- Hvor mye bedre blir Z3 enn Z2?

- Når kommer Z3 i butikkhyllene? Ryktene sier at Z3 skal lanseres 3. september. Vet noen f eks hvor lang tid det tok etter lansering før forgjengerne Z2 og Z1 var på lager i butikkene?

- Kjøpe nå eller vente?

Batteriet på Z3 skal visst være supert så bare det er vel en god grunn til å vente vel. Jeg venter selv....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...