ius Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Har fått kontant forsikringsoppgjør etter at min Z2 gikk i stykker i sommer. Var veldig fornøyd med den. Så det jeg lurer på nå er:SKAL JEG KJØPE EN NY Z2 NÅ ELLER VENTE TIL Z3 KOMMER?I mellomtiden overlever jeg (såvidt) med en Nokia Lumia 635, men jeg savner å ha en toppspeca mobil...Så sprøsmålene er vel:- Hvor mye bedre blir Z3 enn Z2?- Når kommer Z3 i butikkhyllene? Ryktene sier at Z3 skal lanseres 3. september. Vet noen f eks hvor lang tid det tok etter lansering før forgjengerne Z2 og Z1 var på lager i butikkene? - Kjøpe nå eller vente? Endret 24. august 2014 av ius Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Vanskelig å vite når den kommer, men mange av de større produsentene har for vane å lansere rundt den tiden Apple lanserer ny iPhone for ikke å virke avlegs. Så du skal ikke se bort ifra at September kan bli en spennende måned. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Vet at Samsung lanserer Note 4 den tredje september, hvis du virkelig vil ha noe toppspeccet. Apple følger etter like etterpå som vanlig for å holde dampen oppe, og vil anta det kommer flere produkter fra andre produsenter rundt September/Oktober. Jeg ville ventet. Endret 24. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
Zahlee Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har fått kontant forsikringsoppgjør etter at min Z2 gikk i stykker i sommer. Var veldig fornøyd med den. Så det jeg lurer på nå er: SKAL JEG KJØPE EN NY Z2 NÅ ELLER VENTE TIL Z3 KOMMER? I mellomtiden overlever jeg (såvidt) med en Nokia Lumia 635, men jeg savner å ha en toppspeca mobil... Så sprøsmålene er vel: - Hvor mye bedre blir Z3 enn Z2? - Når kommer Z3 i butikkhyllene? Ryktene sier at Z3 skal lanseres 3. september. Vet noen f eks hvor lang tid det tok etter lansering før forgjengerne Z2 og Z1 var på lager i butikkene? - Kjøpe nå eller vente? Batteriet på Z3 skal visst være supert så bare det er vel en god grunn til å vente vel. Jeg venter selv.... Lenke til kommentar
ius Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Det blir å vente på Z3. Det frister med den lovede ekstra batteritiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå