Gå til innhold

Ny MP3-Spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Creative sin LIGGER IKKE foran i funksjoner.

iPod har da mye mere funksjoner!

iPod er bestilt ....

Hehe.. Det virker som om det er en her som er redd for at han har bestilt feil ;)

Så-så, det går bra... :love:

 

Tilbake til trådstarter: Personlig hadde jeg valgt Zen'en fordi den har bedre lyd og større lagringsplass. For meg så er 10 gig med musikk alt for lite. Men for all del, klarer du å leve med 10 gig så er iPod'en en knakende god spiller!

Lenke til kommentar
Creative sin LIGGER IKKE foran i funksjoner.

iPod har da mye mere funksjoner!

iPod er bestilt ....

Vel... har nok av funksjoner.. men du kjøper vel en mp3 spiller på grunn av lyden?

Du skal jo HØRE på musikk da hele tiden. Ikke nødvendig med all verdens funskjoner da. Bare det funker. :-)

 

Men setter du ikke lyd først så er det vel greit med en ipod.....

Forstår den.

Lenke til kommentar

Hei folkens, jeg har tråla nettet en stund nå, i et forsøk på å finne både pose og sekk... :shrug:

 

Jeg vil kjøpe meg MP3-spiller, og jeg har følgende ideelle krav(prioritert rekkefølge):

 

1. Innebygd minne m/USB (tenkt brukt under fysisk aktivitet, gidder ikke rote med cd'er)

2. FM-radio

3. Minst 256 MB (trenger ikke så voldsomt med kapasitet, jeg jogger ikke flere timer i gangen likevel...)

4. Være oppladbar (gidder ikke skifte batteri i tide og utide)

 

I tillegg er selvfølgelig lyd og design viktig, men siden dette er opptil flere ønsker på en gang, finnes det en liten og smekker MP3-spiller som tilfredsstiller alle ønskene dere kan anbefale når jeg f.eks. er ute og jogger eller sykler?

 

Håper noen av dere hardware-guruer der ute kan hjelpe meg :-)

Lenke til kommentar

Overrasket over at ingen nevner batterikapasitet vedr. iPod vs. NX.

 

NX har jo nesten det dobbelte i batterikapasitet - 14 timer. Og det stemmer ganske bra. Jeg kan bruke min til og fra i en uke før jeg må lade.

 

Ellers har jo NX klokke og alarm. Vet ikke om iPod har det. Men det betyr jo ikke all verden.

 

iPod er kanskje penere å se på, og bedre navigering. Men den er også dyrere.

 

Begge har fordeler og ulemper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...