Sir Zu Zwat Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Kan ikke sende tilbake viss du tar gravering Lenke til kommentar
gixer Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Creative sin LIGGER IKKE foran i funksjoner. iPod har da mye mere funksjoner! iPod er bestilt .... Hehe.. Det virker som om det er en her som er redd for at han har bestilt feil Så-så, det går bra... Tilbake til trådstarter: Personlig hadde jeg valgt Zen'en fordi den har bedre lyd og større lagringsplass. For meg så er 10 gig med musikk alt for lite. Men for all del, klarer du å leve med 10 gig så er iPod'en en knakende god spiller! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har valgt Apple iPod 20GB og angrer IKKE...... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har valgt Apple iPod 20GB og angrer IKKE...... Er jo ikke nødvendig å poste flerfoldige ganger om at du ikke angrer hehe, du blir nok fornøyd selv om Zen kanskje har bedre lydkvalitet Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Men hva headset har dere å anbefale til max.6-7hundre? Mvh. Meg Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Anbefaler på det sterkeste KOSS sine Portapro. Livstidsgaranti så du kan levere de inn når de er øgelagt og utrolig digg lyd. mvh. AMD-GNom Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Koss PortaPro er kjøpt *grin* Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Creative sin LIGGER IKKE foran i funksjoner. iPod har da mye mere funksjoner! iPod er bestilt .... Vel... har nok av funksjoner.. men du kjøper vel en mp3 spiller på grunn av lyden? Du skal jo HØRE på musikk da hele tiden. Ikke nødvendig med all verdens funskjoner da. Bare det funker. :-) Men setter du ikke lyd først så er det vel greit med en ipod..... Forstår den. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det ikke god lyd i iPod? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det ikke god lyd i iPod? Hvis du leser litt oppover om hva de andre har skrevet så ser du at Ipod har mindre bra lyd. Ikke dårlig lyd, men ikke fullt så bra som Zen. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hmmmm....Til iPod får man feks. også fjernkontroll som ekstrautstyr. Grait å ha når man kobler spillern til stereoanlegget? (i stedet for å måtte gå bort til spilleren for å skippe etc) Har Zen lignende ekstrautstyr? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Design er viktig for meg så da valgte jeg iPod Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er ikke fjernkontroll på Zen NX eller Xtra etter det jeg vet. Men er det på min Nomad Jukebox 3. Det "gamle" flaggskipet til creative. Lenke til kommentar
runejor Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei folkens, jeg har tråla nettet en stund nå, i et forsøk på å finne både pose og sekk... Jeg vil kjøpe meg MP3-spiller, og jeg har følgende ideelle krav(prioritert rekkefølge): 1. Innebygd minne m/USB (tenkt brukt under fysisk aktivitet, gidder ikke rote med cd'er) 2. FM-radio 3. Minst 256 MB (trenger ikke så voldsomt med kapasitet, jeg jogger ikke flere timer i gangen likevel...) 4. Være oppladbar (gidder ikke skifte batteri i tide og utide) I tillegg er selvfølgelig lyd og design viktig, men siden dette er opptil flere ønsker på en gang, finnes det en liten og smekker MP3-spiller som tilfredsstiller alle ønskene dere kan anbefale når jeg f.eks. er ute og jogger eller sykler? Håper noen av dere hardware-guruer der ute kan hjelpe meg :-) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvor mye kan du bruke? Lenke til kommentar
runejor Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Pæng? Den vurderingen får jeg ta når jeg ser tilbudene. 2-3000, kanskje? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 120870 tast det inn i hurtigkassen på www.komplett.no Dt e en grei mp3 spiler kan jg tenke meg, snakker ikke med personlig erfaring men har alt det du sier at du skal ha. Den er også ganske billig den koster "bare" 1,682.58 ++(frakt) mvh. AMD-GNom Lenke til kommentar
runejor Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Der har vi'n, tenker jeg. Kjempegreier. Noen her som har erfaring med denne spilleren? Hvordan er Creative generelt med tanke på lyd og kvalitet ellers? AMD-GNom: Thanks a bunch Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Overrasket over at ingen nevner batterikapasitet vedr. iPod vs. NX. NX har jo nesten det dobbelte i batterikapasitet - 14 timer. Og det stemmer ganske bra. Jeg kan bruke min til og fra i en uke før jeg må lade. Ellers har jo NX klokke og alarm. Vet ikke om iPod har det. Men det betyr jo ikke all verden. iPod er kanskje penere å se på, og bedre navigering. Men den er også dyrere. Begge har fordeler og ulemper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå