Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis en mann har sex, og så går de etterpå? Menn, hva vil det si?

Anbefalte innlegg

Kanskje hun er redd for å bli såret, og vil skjerme seg selv?

Tvilsomt. Da hadde hun ikke prøvd å bevisst gå inn for å såre andre mest mulig straks hun fikk muligheten, hvis hun var redd for å bli såret selv en dag.

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje hun er redd for å bli såret, og vil skjerme seg selv?

Tvilsomt. Da hadde hun ikke prøvd å bevisst gå inn for å såre andre mest mulig straks hun fikk muligheten, hvis hun var redd for å bli såret selv en dag.

Hvor i alle dager får du det fra? Kan ikke se noen sted at hun bevisst går inn for å såre andre mest mulig?

Lenke til kommentar

Hvor i alle dager får du det fra? Kan ikke se noen sted at hun bevisst går inn for å såre andre mest mulig?

Hvor jeg tar det fra? Spiller det noen rolle?

Det er uansett bare mitt inntrykk. Han fyren tråden handler om kan jo kanskje ha fått et annet inntrykk.

Lenke til kommentar

Hvor jeg tar det fra? Spiller det noen rolle?

Det er uansett bare mitt inntrykk. Han fyren tråden handler om kan jo kanskje ha fått et annet inntrykk.

Det spiller en rolle da det er vanlig å forholde seg til hva som blir skrevet i en diskusjon, og ikke en eller annen alternativ virkelighet..?

Lenke til kommentar

Det spiller en rolle da det er vanlig å forholde seg til hva som blir skrevet i en diskusjon, og ikke en eller annen alternativ virkelighet..?

Alternativ virkelighet? Hvis det spiller så stor rolle, så kan jeg si at grunnlaget for inntrykket mitt ikke stammer fra denne tråden, men fra virkeligheten, Facebook og SMSer. Godt nok for deg?

Denne tråden, består bare av det hun ønsker å vise fra situasjonen, slik at hun kan få den responsen og sympatien henne har mest lyst på.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

Det kan være mange grunner til at en mann går etter sex, derfor som mange allerede har vert inne på - hun bør direkte konfrontere mannen med sin usikkerhet.

For hva vi vet, er denne mannen som stakk bare en fiktiv fantasi person i hodet til den anonyme trådstarter.

Alle dere som er her nå, er dermed potensielt blitt dratt inn i en alternativ virkelighet som ikke eksisterte andre steder enn i hodet til trådstarter.

Nå derimot, eksisterer den i alle deres hoder og vil alltid gjøre det inntil motsatt er bevist.

Lenke til kommentar

Personene er jo som regel ekte, men innholdet, situasjonen og problemstillingen er jo som regel fiktiv og bare bestående av piss. Men såklart, dette er jo kun med enkelte forfattere da. Mon tro hva som startet denne trenden da og hvor syk i hodet sitt den personen egentlig er. Fatter ikke helt hvorfor den slags sosial trening, øvelse og aktiviteter liksom skulle være interessant for mennesker som ikke sliter med å forholde seg til både kjente og ukjente mennesker óg virkeligheten. Den eneste, uten behov for å lage sin egen. Menmen. What else is new?

Just when i thought i was out.. they pull me back in.

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...