Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis en mann har sex, og så går de etterpå? Menn, hva vil det si?

Anbefalte innlegg

Jeg håper at noen menn kan uttale seg som har gjort det samme før.

Jeg har hatt en fyr som jeg har datet. Han og jeg gjør mye sammen utenom sexdelen. Men vi har også hatt sex. Og det som skjedde nå, var at vi hadde sex og etterpå så sa han at han måtte gå. Jeg ble jo usikker.... Usikker på om jeg var god nok sexuellt, usikker på om han har de rette følelser for meg.. Føler meg helt idiot og merkelig.

Noen som kan tipse meg? Skal jeg gi opp denne mannen?

Anonymous poster hash: 3e398...14b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en fyr som jeg har datet. Han og jeg gjør mye sammen utenom sexdelen. Men vi har også hatt sex. Og det som skjedde nå, var at vi hadde sex og etterpå så sa han at han måtte gå. Jeg ble jo usikker.... Usikker på om jeg var god nok sexuellt, usikker på om han har de rette følelser for meg.. Føler meg helt idiot og merkelig.

Send han en melding. Kan jo bare være at han trengte litt tid for seg selv....

Lenke til kommentar

Send han en melding. Kan jo bare være at han trengte litt tid for seg selv....

Trådstarter: Jeg skrev etterpå at jeg liker han, og han skrev det samme. Lar han få en pause. Vil ikke mase på han.

Jeg velger å tro at han gjerne ville ha seg litt tid for seg selv, for han virker litt sjenert type ut. Så det kan jo være grunnen til det...

Han har ikke vist meg annet fysisk sett enn ting som tyder på interesse, så hvorfor skal den plutselig bare dabbe av. Så lenge han ikke sier noe om at han ikke er interessert, så går jeg utifra at han trengte tid for seg selv. Jeg er jo slik jeg også. Trenger litt tid for meg selv for å roe ned.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Kanskje han syntes det ble veldig rart, men ikke helt visste åssen han skulle sette ord på det. Kanskje han var redd for at han ikke hadde gjort en bra nok jobb. Husk at menn ofte har akkurat de samme følelsene og vanskelighetene med slike ting som jenter har.

Kanskje han sitter et sted og lurte på hvorfor hun ville at jeg skulle gå? Ikke det at du nødvendigvis ville det, men kan det tenkes at han oppfattet noe ved kroppspråket ditt som gjorde ham usikker?

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Det kan være at denne mannen oppnådde det han ville, nemlig å få en orgasme utløsning, etter det så ble han trøtt og mistet sin seksuelle driftkraft som gjorde at han muligens holdt ut litt lenger enn han ellers ville ha gjort! Når alt dette var overstått var han såpass psykisk og eller fysisk trøtt i hodet at han ikke orket å komme med hverken unnskyldninger eller forklaringer - bortsett fra at han rett og slett bare sa adjø nå stikker jeg etter en lang og fin dag med deg.

Sånn ellers, så er det litt uhøflig å bare stikke rett etter sex - det er ikke noe gentlemen over det! Men, han er kanskje ny og fersk, mangler litt sånn erfaring på hvordan enn skal behandle enn jente etter sex. Han burde ikke stukket, viss han ikke hadde en veldig viktig avtale eller at han rett og slett var såpass trøtt at han synes det naturlig og gå hjem.

Uansett hva grunnen var, så bør du si at du sitter pris på at en mann ikke stikker rett etter sex akten er ferdig. Så sant du da ikke er ei prostituert hore, noe du jo ikke er såvidt jeg vet :D Så da skal dere kose og prate litt, drikke litt saft eller noe slikt sammen! MEN, er mange menn som faktisk blir såpass fysisk og eller psykisk trøtt etter en maraton akt med utløsning at det rett og slett bare ligger seg ned i koma og venter på å sovne eller noe.

Dette finner dere nok helt sikkert ut av, prøv å ha rettferdig respekt for hverandres behov og eller begrensninger i det sosiale livet. Uansett litt krangling og slikt hører til hos alle par som ikke er noen mumifiserte voksdukker.

Lenke til kommentar

Kunne vert morsomt viss trådstarter kunne oppdatere oss nysgjerrige på hva denne besøkende mannen hadde til sin forklaring.

Det skal mye til hvis en ung mann tilbringer en del tid med ei jente og har sex med henne, og så bryter kontakten tvert. Det hun lurer på er vel hvilke hensikter han har på lang sikt, om det kan være håp om en form for gentleman eller om han bare ser på henne som midlertidig moro.

Og dette tror jeg ikke noen kan svare på pr idag. Kanskje den unge mannen, men det er ikke engang sikkert at han selv vet hva han mener.

Forresten virker det egentlig som hun ikke er så nervøs, for hun spør rett ut om hun skal droppe ham fordi han plutselig gikk. Dette kan tyde på at hun er av den moderne typen kvinnfolk, som dropper sexpartneren på grunn av tilsynelatende bagateller.

Lenke til kommentar

Kunne vert morsomt viss trådstarter kunne oppdatere oss nysgjerrige på hva denne besøkende mannen hadde til sin forklaring.

Forresten virker det egentlig som hun ikke er så nervøs, for hun spør rett ut om hun skal droppe ham fordi han plutselig gikk. Dette kan tyde på at hun er av den moderne typen kvinnfolk, som dropper sexpartneren på grunn av tilsynelatende bagateller.

Kanskje hun er redd for å bli såret, og vil skjerme seg selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...