aalbrg Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Det har seg slik at jeg var i Magaluf fra 16. til 23. august, og nest siste dagen ble det mobilbryting og mobilkasting (fordi den allerede var så treg. Da jeg trykket på startknappen for å få skjermen til å lyse måtte jeg enten slå den svakt med hånden bak, eller legge litt press på baksiden). Ja, uansett ble det litt for mye tequila den kvelden og da ble jeg litt ekstra irritert på det å alltid må presse mobilen for å få lys på skjermen. Så i det jeg skulle presse, så knakk jeg på en måte skjermen. Dog, virket mobilen enda. Så av en eller annen grunn bestemte jeg meg for å kaste den litt rundt. Så etter en stund døde den helt, og mobilen må være på for å få sendt filer via USB til PC. Den lader ikke, og gir ikke noe tegn til at den lever. Jeg har hørt at det er innebygd sd-kort på HTC One X, og at det ikke er mulig å ta ut. Om dette stemmer, finnes det noen annen måte å gjenopprette filer fra telefonen? Skal kjøpe meg ny mobil uansett, men er en stor del bilder jeg ønsker å beholde. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) 1) Skylagring på din neste telefon 2) Tvillingsim og en Nokia til 200 kroner for festbruk. 3) Når du runder 30 blir fyllesyken erstattet av fylleangst. Og fylleangst etter tequila er den verste. Endret 25. august 2014 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå