Sexylubb1 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hvorfor i alle dager får ikke Fer rødt kort? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 The cunt from Togo! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hvorfor i alle dager får ikke Fer rødt kort? Godt spørsmål, foten er ALT for høyt oppe. Men men.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Imponerende. Tar av meg hatten for Tottenham Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Imponerende. Tar av meg hatten for Tottenham Tar du på deg hatten for QPR? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Imponerende. Tar av meg hatten for Tottenham Tar du på deg hatten for QPR? Du kjenner ikke til uttrykket? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Imponerende. Tar av meg hatten for Tottenham Tar du på deg hatten for QPR? Du kjenner ikke til uttrykket? Det var vel mer en kommentar om QPR sin kvalitet i denne kampen. De er jo sterkt delaktige i at Spurs fremstår så bra. Forøvrig kommer Kane enda en gang innpå før Soldado. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Imponerende. Tar av meg hatten for Tottenham Tar du på deg hatten for QPR? Du kjenner ikke til uttrykket? Jeg slenger hatten på bakken og tenner på den for QPR. Selvfølgelig kjenner jeg til uttrykket. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Nja, nja. Spurs får kose seg på topp mens de kan. Vi vet jo alle hvor de havner om ikke så lenge. For øvrig, sitter og ser på kampen og leser chatboxen ved siden av streamen. Underlig hvor mange Spurs-fans som plutselig kom frem. Jeg har ikke sett så mange på samme tid før. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Da fikk du rett Sexylubb! Moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå