Sexylubb1 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 QPR er virkelig svake. Godt å se. De har vel en del nye spillere utpå der da. Stallen deres begynner jo absolutt å bli bra nok til å ta en del poeng, sånn spiller for spiller. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Nydelig av Lamela! Chadli med 2! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Faen, kan ikke Eriksen snart score eller få assists. Aldri de jeg har på fantasy som får målpoeng. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Det der var veldig vakkert å se på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Begynner å lukte runkevideo av Lamela på nivå med den fra Roma fra i forfjor snart. Og Chadli da. Morsomt at han markerer seg etter å ha vært linket bort lenge. Fysikken/høyden hans i tillegg til at han er ok teknisk er jo absolutt noe som gjør han til en grei spiller å ha med. To mål fra innlegg i dag viser jo det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Chadli viser hvorfor han bør starte foran Lennon 9/10 ganger. Kantene våre var for tamme i fjor, og Lamela og Chadli i form kan endelig gi oss mer offensiv kraft og flere strenger å spille på. Chadli har ikke samme frisparkfoten til Sigurdsson, men fysikken er grunnen til at jeg mener det var riktig å la Sigurdsson gå før Chadli. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Sigurdssons spill i Swansea og Tottenhams spill så langt viser jo at det var en riktig løsning for begge parter at han byttet klubb. Jeg synes fortsatt det er litt synd da, siden jeg liker Sigurdsson godt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Personligheten og profesjonaliteten til Sigurdsson gjør at han vil alltid savnes. Berbatov-nedtak av Eriksen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Beste omgangen av det PL lag denne sesongen? Helt drøyt hvor gode Tottenham er i denne kampen. Lamela er syk, Eriksen er syk og Chadli er også meget meget god. Blir veldig overrasket om Tottenham ikke tar topp 4 i år. Den trioen kan fort bli det farligste angrepsvåpenet i PL. Uten tvil den sterkste av de som kjemper om 4.plassen pdd. Endret 24. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Så har QPR vært gaaanske ræva også da, men kudos til Tottenham. De har vært gode. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jau slapt av QPR, kollektiv svikt i presset som studioet påpeker, men for en gangs skyld klarer vi å straffe motstanderlaget skikkelig! Både kollektivet og de individuelle prestasjonene er flotte fra Spurs sin side første omgang, og det er alt de kan påvirke. Meget fornøyd! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Blir veldig overrasket om Tottenham ikke tar topp 4 i år. Nuvel Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Blir veldig overrasket om Tottenham ikke tar topp 4 i år. Nuvel Ser mye bedre ut enn oss for øyeblikket i hvertfall. Vi er heldige som ikke er 5 poeng bak dere alt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Vi er to kamper inn i sesongen, og selv om det er London-derby begge to så er det lag vi SKAL slå. Testen kommer mot Liverpool neste runde Endret 24. august 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Beste omgangen av det PL lag denne sesongen? Helt drøyt hvor gode Tottenham er i denne kampen. Lamela er syk, Eriksen er syk og Chadli er også meget meget god. Blir veldig overrasket om Tottenham ikke tar topp 4 i år. Den trioen kan fort bli det farligste angrepsvåpenet i PL. Uten tvil den sterkste av de som kjemper om 4.plassen pdd. Høres ut som den typiske Spurs-supporterhypen som vanligvis kommer litt før sesongstart... Men det er lov å håpe da! 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Tottenham spiller høyrisiko-fotball med lange passninger og høyt press. Mot et lag som er bedre enn QPR i ballbesittelse tror jeg Tottenham blir å slite betraktelig mer. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Blir veldig overrasket om Tottenham ikke tar topp 4 i år. Jeg blir overrasket om Tottenham tar topp 4 i år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Tottenham spiller høyrisiko-fotball med lange passninger og høyt press. Mot et lag som er bedre enn QPR i ballbesittelse tror jeg Tottenham blir å slite betraktelig mer. Som f.eks nevnte Liverpool. Lag som er gode kollektiv, har fart og aggressivitet. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Tottenham spiller høyrisiko-fotball med lange passninger og høyt press. Mot et lag som er bedre enn QPR i ballbesittelse tror jeg Tottenham blir å slite betraktelig mer. Som f.eks nevnte Liverpool. Lag som er gode kollektiv, har fart og aggressivitet. For eksempel Liverpool ja, men Liverpool er såpass offensiv at det fort kan åpne opp mer rom i bakrom enn det hadde mot f.eks. Arsenal eller Chelsea. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Gå å se at Lamela har blitt varm i trøya.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå